Tamburs
Manējais ķēmojās.
Tagad apskatīsimies dīzeļtelpu.
Remonta laikā.
Esat sveicināti, mašīnista kabīnē.
Vadīšanas panelis un mašīnista darba vieta.
Tamburs
Manējais ķēmojās.
Tagad apskatīsimies dīzeļtelpu.
Remonta laikā.
Esat sveicināti, mašīnista kabīnē.
Vadīšanas panelis un mašīnista darba vieta.
Nemaz jau tik kruts neizskatās. Piecdesmito gadu dizains. Vienīgais, kas ir visai kruta tas ir koks, bet nekā īpaša.
Ja tā skaitās modernizācija tad atvainojiet piedodiet, bet mums pēc iespējas ātrāk nepieciešams tikt pie jauniem vilcieniem
Aizej izraudies. Tāda ir daudzu Latviešu natūra. Paši neko nedara, neko nesasniedz un vēl mēģina citus iegāzt, bet par laimi, esmu pieredzējusi, ka kaut kas tāds varētu notikt, tāpēc -
Man ir atļaujas.
Man ir caurlaides.
Visu gaišu
Tikko TVNetā bija galerija ar Rīga - Maskava vilciena bildēm, paskaties! Šitais ir pēdējais mēsls, salīdzinoši.
Uzraksti uz pv.lv par tām klasēm, jo pati vairs īsti neatceros, kā viņi tur dalijās.
Ja tu runā arī par vārdiem, tas viss ir zināms, bet nav pieejams publiskai apskatei, raksti privāti.
Vairāk par tevi noteikti saprot
Zināšanas par vilcieniem viņam ir kolosālā līmenī.
Godīgi sakot, pat arī netaisās strādāt. Viņam ir cits darbs, privātās kārtis neatklāšu, bet nu ar 2x lielāku algu, tākā tas vnk paliek kā hobijs,
P.S, izārstējies, vai ja ir kas sakāms pasaki acīs.
Jā, jā tas viss ir zināms, ka RVR.
Jauno sastāvu Nr.
DR1AC-219
DR1AC-227
DR1AC-185
DR1AC-187