Šis raksts derēs šauram interesentu lokam, pupu un kailu sieviešu atkal nebūs, tikai kaili faktiņi... Konkrētāk : raksts tiem kuri mēģina mašīnas pindzelēt un ar krāsām pašļakstīties. Kā mēs visi zinām, ir normālas krāsas, labi sedzošas ar kurām nav problēmu, uzklāj to uz gruntētas virsmas vai pa uzmatētu veco krāsu dažas kārtiņas līdz nekas cauri nespīd un gatavs, bet ir arī krāsas ar kurām ir krietni jāpačakarējas lai piekrāsotu detaļu, pat ja viss ir pašam skaidrs un process notiek kā grāmatā rakstīts. Ir vāji sedzošas, daudzslāņu un krāsas kurām apakšā speciālu pamatkrāsu jāklāj vai gruntstoni. Apmēram par tādu tēmu arī būs šis rakstiņš, ceru, kādam tas zināmu skaidrību ieviesīs.
Ik pa laiciņam nākas saskarties ar Daudzslāņu, Toņmaiņas ( hameleona ) un citām interesantām krāsām. Ja jākrāso viss autiņš, tad problēmu it kā nekādu, vienkārši mauc visu pēc tehnoloģijas un priecājies par galarezultātu. Ir bijušas krāsas kuras nācās klāt pat četrpadsmit kārtās dodot starp kārtām stundu apžūšanai un tad vēl laku trīs kārtas pāri... šādi procesi ievelkas turpat uz veselu diennakti toties galā ir ko papriecāties par krāsas dziļumu un gaismas efektiem. Vēlams visu krāsošanas procesu pierakstīt lai vajadzības gadījumā to būtu vienkāršāk atkārtot, uz kāda pamattoņa krāsots, ar kādu spiedienu, pie kādām temperatūrām, cik kārtās. Gemoroji sākas kad šādas krāsas ir jāpiekrāso, kāda atsevišķa detaļa.
Aptuveni par tādu mālēšanu arī būs šis rakstiņš, kā reiz ienācās arī materiāliņš, vienam labam cilvēkam mocītim pāris detaļas vajadzēja piekrāsot. Manuprāt šeit nav daudz ko kaķi aiz astes stiept, jāķeras pie lietas.