Patreiz šis projekts nonācis līdz stadijai, kad automašīnas koka virsbūve ir salāgota ar šasiju.
Automašīnā ir ievietots 32 vārstu V8 dzinējs no «Cadillac Northstar», kura jauda ir 700 zirgspēki. Auto ir aizmugurējo riteņu piedziņa un sešu ātrumu pārnesumkārba no «Chevrolet Corvette».
Viena no lielākajām problēmām koka automašīnas izstrādes laikā bijusi iekšdedzes dzinēja radītais karstuma efekts. Lai ar to tiktu galā, studenti izmainījuši izplūdes virzienu cilindriem un izplūdes sistēmu novietojuši augšpusē, lai būtu iespēja karstumu izvadīt caur aizmugurējo spārnu.
Automašīnas konstrukcijā izmantota virkne jaunievedumu, ieskaitot unikālu sēdēšanas pozīciju un koka piekari. Arī riteņu rumbas ir konstruētas no sapresēta un laminēta koka.
Sākotnēji prototips bijis iecerēts kā dizaina jaunums, bet tagad izvērties interesantā projektā un nerimstošā studentu cīņā ar problēmām koka superauto radīšanā.