Iegādājos motorolleri un sanāca tā , ka viens kadrs nedaudz nojājās uz sāna. Tika noskrambāti kreisās puses plastmasi, bojāti sliekšņa plastmasi, nolauzta aidedzes atslēga, saliektas priekšējās dakšas, pārsista riepa un nolauzts bagažņika stiprinājums. Pats braucējs arī reanimācijā. Un es domāju ka ar 50 cm³ motorolleri tā nevar izdarīt. Tā nu es izdomāju ka ir nepieciešams gan vizuālais, gan motora kapitālais remonts. Diemžēl nav attēla kā motorolleris izskatijās pirms remonta.
Ķīnieša pārvērtības81
Šeit jau plastmasi tiek spaktelēti. Pagadijās paņemt nekvalitatīvu špakteļmasu tāpēc sanāca dažas kibeles ar to ka špaktelis sāka drupt un nācās pārtaisīt, bet pēc tam viss aizgāja normāli. Sliekšņa plastmasu nācās līmēt, jo bij divās daļās
Špakteļmasa ir nokaltusi un var sākt slīpēšanas darbus. Sākumā tiek izmantots rupjāks, pēc tam smalkāks smilšpapīrs.
Pirmais plastmass jau nokrāsots. Var redzēt, ka vietām cauri spīd špaktelis, tāpēc būs jākrāso velreiz.
Pāc otrās krāsošanas jau izskatās zolīdāk.
Lūk arī sliekšņa plastmasi jau nokrāsoti. Tas kreisajā pusē bij salauzts. Plastmass tika līmēts, sākumā iekausējot metāla sietu plastmasā un tad, izmantojot Bison līmi, aizklātas spraugas un plaisas.
Priekšējais plastmass un dubļinieks nokrāsots, ir laiks pamazām visu likt kopā.
Ieliku lampu....... Pag, vel tak nevar visu kopā likt, jo motors jāizjauc
Motors noņemts, cilindrs norauts. Paveras briesmīgs skats- izdauzīta augšējā gredzena sēža. Tādēļ domāju kāpēc nevelna nelec un skrien kā pussprādzis kumeļš.
Kad motors pavisam izķidāts, jākeras klāt jauno detaļu ievietošana.
Jākeras klāt vārstu saļņiku nomaiņai. Mainot saļņikus atklājās ka ieplūdes vārsts ir salieks un keras varsta sēžā. Tā kā dzīvoju laukos un braukt uz pilsētu pēc detaļām ir neizdevīgi jo cenas tur ir kosmosā, detaļas pasūtu no viena pazīstama izplatītāja pa samērā zemu cenu.