Auto, ko Ford Racing speciālisti izstrādājuši kopā ar amerikāņu tūninga uzņēmuma fifteen52 un britu tūninga firmas Mountune meistariem, piedaloties arī sportistam Kenam Blokam, ir ieguvis kaltus virzuļus un klaņus, starpdzesētāju ar augstāku veiktspēju, Garrett turbīnu, jaunu dzinēja vadības Bez tā priekšpiedziņas automobilis ir ieguvis paaugstinātas berzes diferenciāli no Quaife, saīsinātu sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, sporta sajūgu, citu izplūdes sistēmu un, protams, arī bremžu sistēmu, vēsta Motor.ru. TrackSTer ir arī virkne citu detaļu un komponenšu, kas ņemtas no sacīkšu mašīnas Focus ST-R.
TrackSTer bez visaptverošajiem balstiekāras un motora telpas satura uzlabojumiem ir arī specifiski virsbūves stila un aerodinamikas elementi – paplatinātas riteņu arkas, masīvs priekšējais bampers, difuzors zem aizmugurējā bampera un antispārns.
Cik dinamisks un ātrs ir tūnētais auto, netiek ziņots, tāpat nav zināms arī, kāds ir Bloka ieguldījums auto tapšanā. Var vienīgi atzīmēt, ka Blokam ir pieredze superjaudīgu Ford zīmola automobiļu lietošanā; viņa rīcībā šobrīd ir uz Fiesta WRC bāzes konstruēts 600 zirgspēku sporta auto, ko ļoti īsā laikā var pielāgot vienam no trim autosporta veidiem – rallijam, rallijkrosam vai Gymkhana sacensībām.bloku, Eibach amortizatorus un 18 collu riteņu diskus.