bija apvienot visas tehniskās braukšanas iemaņas, tādas kas nepieciešamas motokrosā,motošosejā un motospidvejā.
Supermoto trasei pēc pamatdefinīcijas jāsastāv no 70% asfaltēta un 30% grants seguma, kas sevī ietver tramplīnus, lēcienus un daudzus citus no
dažādām motodisceplīnām aizgūtus elementus. Supermoto motocikli tādi kā Suzuki DR-Z400SM, KTM 690SM, Aprilia (450 and 550) SXV
pamatā ir krosa motocikli, kas aprīkoti ar daudz mazāka izmēra sošejas braukšanai paredzētām riepām un diskiem, ar nedaudz izmainītu balstiekārtu un
daudz lielākiem bremžu diskiem. Par cik supermoto īsts motostilu sajaukums arī pašu braucēju ekipējums ir diezgan neparasts- ādas kombinzoni no superbike, zābaki un ķiveres visbiežāk tiek izmantotas no motokrosa. Pateicoties manevrētspējai, paatrinājumam un mazajam svaram supermoto motocikli
iegūst aizvien lielāku popularitāti motociklistu aprindās. Pilnīgi aprīkots ar gaismas un skaņas signāliem, atbilstošs CSDD prasībām šāds motocikls ir pats piemērotākais pārvietošanās līdzeklis tādā pilsētā kā Rīga vai jebkurā citā Latvijas nostūrī. Pateicoties balstiekārtai, kas aizgūta no krosa motocikla
musu valsts "līdzenie" ceļi Tev nesagādās nekādas problēmas, varēsi vienlīdz labi "slīpēt", gan mazo šķērsieliņu asfalta segumu, gan omes lauku grants ceļus.