Un stūri pagriezt nevar! visas arkas izēdīs :D
And what is the point of this? Kādreiz Estonia formulām hellaflush taisīja, invaļidkas riepas uzstiepjot uz paplatinātiem diskiem, jo toreiz nekādi zemprofili nebija pieejami, bet nafig mūsdienās kkas tāds vajadzīgs? Tūneriem baigi patīk, ka riteņus līdz galam sagriezt nevar, jo viņi arkās sāk strīķēt vai arī reiseriem neviens vairs nepārdod zemāka profila riepas un normāla platuma diskus?
Tie diski tikai piestāvētu mazām mašīnām. Piemēram 1majam Golfam, žigulim, un vēl citiem mazajiem spēkratiem..
Ir jau vairāk video - ir labāks priekšstats par stilu/dzīves veidu kā tādu.
Tu labo rakstu - es mainu savu |-| uz |++|
Disku sagāzums parasti ir blakusparādība sēdinājumam (+ ja ir sagāzums, tad var panākt lielāku izbīdijumu disku jelasdaļā, kamēr augša ir uz robežas vai ārpus body)
Ja disks ir ar lielu sagāzumu un tas ir auto virsbūves iekšpusē - tad tas ir vienkārši - Flush
"-" par to, ka raksts pauž nepatiesu info un netā ir pa pilnam skaistāku video un bildes.
papildus info te - http://www.youtube.com/watch?v=ijjygb3Dj5g
P.S. kad šaurāka riepa ir uzspridzināta uz platu disku vai nu sauc savādāk, vai ir tikai viena no šī stila sastāvdaļām - šo gan es nezinu precīzi.