Forma aplīmēta ar daudzām kārtām un tai uzliek rāmi lai būtu stingrs saturs.
Paiet pāris nedēļas un formu var ņemt nost no maketa
Forma aplīmēta ar daudzām kārtām un tai uzliek rāmi lai būtu stingrs saturs.
Paiet pāris nedēļas un formu var ņemt nost no maketa
Forma pirms slīpēšanas un pulēšanas
Formas pēc slīpēšanas un pulēšanas
Laiva ir 2 m plata, tāpēc lai līmējot šķiedru varētu tikt līdz ķīlim forma jāliek uz ass un jāsagriež uz sāna.
Formā iekrāso baltu krāsu un aplīmē krāsu ar šķiedru
Tad ieliek grīdu un sēdekļus
Kad laivu izrauj no formas, apakša jau ir gluda. Jāslīpē un jākrāso ir tikai iekšpuse
Gatavs kuģis
Skaisti, + no manis, tik intresantāko izlaidi - stiprības ribas arī ir un ja ir šai laivai, tad kā viņas tur izskatās un kā tiek veidotas.
Ja neskaita, ka pats apraksts ir pašvaks - piemēram ir 3 veidu stiklašķiedras veidi, kur katrai ir atšķirīga faktūra un pielietojums, plusi un mīnusi, nav rakstīts ar ko tas tika līmēts kopā, tak ne ar klīsteri, visdrīzāk izmantoji epoksīda jeb poliestara sveķus(parasti izmano šos, jo tie ir lētāki) kopā ar cietinātāju, pie reizes varēji pastāstīt kāda krāsa tika izmantota - uz goašu krāsas bāzēti, jeb poliesteru. Man vismaz būtu interesanti papildus paskatīties ar kādiem instrumentiem tas viss tika apstrādāts, pierullēts, utt.
Raksts labs, bet par maz informācijas, nākamo reizi pacenties vairāk
baigi interesētu konkrēti pielietotie izjemateriāli, kāda rupjuma stikla škiedra, kādi sveķi utt.