local-stats-pixel

Kā darbojas Hibrīds ?6

103 10

Man jau sen bij nesaprāšana kā īsti braukt ar Hibrīd auto un kādai braukšanai tie ir paredzēti, tad nu žurnālā 'Amserv Motors' ieraudziju rakstu kā tas notiek, un nolēmu padalīties arī ar jums :).

Hibrīd motora sistēmā ietilpst Iekšdedzes dzinējs, Elektro motors un tā uzlāde.

tātad, kā ar tiem braukt un ,kā tie darbojas, sīki pa soļiem:

1. Miera stāvoklis.

Kad luksaforā iedegas sarkanā gaisma, abi dzinēji atrodas miera stāvoklī un enerģija netiek patērēta. Hibrīdsistēmas priekšrocība- gaisa kondicionētājs un citas servisa iekārtas var darboties tad, kad dzinēji ir miera stāvoklī.

2.Gaitas uzsākšana, lēna pārvietošanās sastrēgumos.

Elektromotors viens nodrošina auto paātrināšanos,Iekšdedzes dzinējs šajā laikā nedarbojas. Elektromotors nodrošina startu un kustību.

3. Vienmērīga kustība.

Elektromotors nodrošina galveno griezes momentu, iekšdedzes dzinējs šajā ciklā palīdz elektromotoram ar nelielu jaudas atdevi. O[tomāla abu dzinēju darbība simbiozē.

4. Paātrināšanās.

Abi dzinēji darbojas to maksimālajā jaudas režīmā, nodrošinot auto maksimālo jaudu. Maksimālā jaudas atdeve un maksimālais resursu patēriņš.

5. ātrgaitas kustība.

Iekšdedzes dzinējs nodrošina galveno griezes momentu, elektromotors šajā laikā palīdz iekšdedzes dzinējam ar nelielu jaudas atdevi. Pat neliela elektromotora līdzdarbība palīdz samazināt degvielas patēriņu.

6. Bremzēšana.

Iekšdedzes dzinējs automātiski atslēdzas, elektromotors pārslēdzas ģeneratora režīmā un uzlādē akulmatoru bateriju ar bremzēšanas procesē akumulēto enerģiju. Specifiski konstruētas elektroiekārtas ļauj īsā laika posmā uzkrāt ievērojamu enerģijas daudzumu, ko sauc par rekuperāciju un kas ir viena no galvenajām hibrīdu priekšrocībām.

7. EV (tikai elektriskais ) režīms.

Paredzēts īslaicīgai un lēnai kustībai, jo viens pats hibrīdsistēmas elektromotors nav pietiekams automašīnas pilnvērtīgai kustībai. Darbojas tikai elektromotors. Režīms ieslēdzams manuāli, un tas izslēdzas automātiski, pārsniedzot sistēmas ātruma limitu vai iztērējot pieļaujamo baterijas strāvas daudzumu.

Ceru ka kādam tas palīdzēja saprast kā darbojas hibrīdmotors un kadi ir plusi un mīnusi :) paldies par uzmanību :)

103 10 6 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://AmserVMotors
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 6

0/2000

Nu par plusiem un mīnusiem vajadzēs vēl vienu rakstu. Plika dzinēju darbība nevar sniegt visas atbildes.

Es vēl nevienam neiesaku panikot un skriet tos pirkt, ja nav daudz naudas un meklējat mašīnu ilgam laikam. Ja vēl luksusa auto tas vēl būtu saprotams, bet plikiem nabagiem latvijā pirkt tādu tehnoloģiju, nē. Katra jaunā sistēma pēcāk, ja auto gribēsit lietot ilgāk par 3 gadiem būs jātaisa. Un detaļas lētākas nepaliek.

Nekādi jau būtiski trūkumi cilvēkiem ar biezu maku nebūs. Tikai vārāk jaudas pareizā laikā.

Hybrid Car Disadvantages

http://www.greenfootsteps.com/hybrid-car-disadvantages.html

Bet vai šis ir vajadzīgs parastam cilvēkam, diez jau vai. Nav jēgas maksāt par lietām, kas reāli nav vajadzīgas.

2 0 atbildēt

vel ludzu. tas bija interesantiemotion

2 0 atbildēt

ka jau jeremijs teica " i will put a AAA batery in a Hammer and call it a hybrid ! "

1 0 atbildēt

nu raksts kā no reklāmas bukleta bet patiesībā tie auto efektu rāda pilsētā, uz maģistrālēm tas efekts izbeidzas piemēram aizbraucot no Rīgas uz Siguldu nu pa brīvības ielu kā grāmatā viss notiek, aiz juglas sāc braukt uz 100 un ap vangažiem baterijas tukšas tālāk tu zēģelē uz benzīndzinēja visu ceļu, un iebraucot pilsētā vēl jau tie aķīši tik un tā ir tukši tātad brauc kādu brīdi uz benzīna beigās skaties 10 litri uz 100km un tas viss ar daudzmaz jaunu auto, kur tad viss tas efekts?

0 0 atbildēt

Tur ne grama no pamaaciibas nebija :D

0 0 atbildēt

+

0 0 atbildēt