Tādējādi ieteicamākā izvēle ir VR6, kas ir ne vien jaudīgs, bet arī aprīkots ar izturīgāku balstiekārtu un labākām bremzēm. Tās trūkums ir salīdzinoši smagā priekšas daļa, kas negatīvi iespaido vadāmību (GTI tā ir labāka). VR6 specifiska problēma ir ūdens sūknis, kas mēdz atteikt darbību.
Kopumā detaļas ir lētas un pieejamas, kā arī plašs ir arī uzlabojumu klāsts. Jārēķinās gan, ka lētās detaļas nāksies mainīt biežāk nekā līdzīgiem japāņu modeļiem.Priekšrocības: - VR6 veiktspēja - pieejamas un lētas detaļas - vienkārša uzbūve Trūkumi: - neizteiksmīgais dizains - neizturīga balstiekārta - VR6 vadāmība Ieteicamākais dzinējs: Tilpums/nosaukums: 2.8i VR6 Jauda: 174 ZS Paātrinājums 0-100 km/h: 7.8 s Maksimālais ātrums: 224 km/h Vidējais patēriņš (pēc ražotāja datiem uz 100 km): 9.6 l