local-stats-pixel fb-conv-api

JAWA 25044

227 15

Tātad ši ir mana Jawa , diezgan veca. 1965 gada ražojums ar 1 cilindru un 250cc

Es viņu dabūju no sava vectēva kurš ir jau miris.. Iepriekš viņa bija stāvējusi garāžā kkādus ~10 gadus.. Tad pirms kadiem 4 gadiem izdomāju ka vajag mēģināt Viņu piedarbinātt.. pusdienu pačakarējo s.. Sencis palīdzēja tad jau dienas beigās palaidu.. Viss strādāa perfekti visas gaismas nu viss... joprojām neesmu mainījis neko motorā. Brālēnam ir tā jaunā 638 un es domāju ka viņa ir sūds , jo viņš ar viņu tur čakarējas vairāk kā brauc. Tagad gaidu pavasari lai atkal varētu izsumt no garāžas...

lūk dažas bildītes ;)

227 15 44 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 44

0/2000

Ar javiņu jau ir tas kaifs, ka viņu viegli var pie dzīvības dabūt. Ieskrūvē sveci, padarbini, izskrūvē - un skaties: ja svece sausa - nav vai nepienāk degviela. Ja svece slapja - vaina aizdedzē. Pērējais viss ir šo divu noteikumu atvasinājumi :D  

6 0 atbildēt

HOT

2 0 atbildēt

Nu tak aprakstu labu varēji par savu mocīti uzrakstīt. A tā - mocītis labs, bet raksts grīdas līmenī sanācis, neskatoties uz foķenēm.

Javiņas vecās gāja tikpat labi, kā jaunās, ja kas! Neticami, bet fakts. Es te nerunāju par 250cm^2, bet par 350-niecēm divpodīgajām. Astoņdesmito gadu beigāsm es ar tādu vienu vasaru nobraucu - foršs mocis. Ārējais izskats tāds lauķīgs, bet savas funkcijas viņa pildīja teicami, labāk nekā jaunie modeļi. Vēlāk es nopirku "jubiļeiku" - bija tāds pārejas modelis (634) ar hromētiem bākas sāniem, tad pārsēdos uz jauno (638) - tomēr vecā divpodniece man likās visu laiku labākā, uzticamākā parikte. Pirmajā robā mierīgi varēka priekšējo riteni no zemes pacelt, pašam nemanot - brīnīties sāku tikai tad, kad braucu, braucu, a mocītis stūrei nekādi negrib klausīt. Tad tikai pamanīju, ka priekšas ritenis 10cm virs ceļa lido - arvien tuvāk un tuvāk kaimiņa metālkaltajai sētai :D

Arī sataisīt viņu bija viegli, jo patika pa iekšām parakņāties - karburatoru izpūst, aizdedzi noregulēt, kontaktus patīrīt. Citur līst nebija vajadzības vairs, viss strādāja. Cik es zinu, veco javiņu saimnieki vēl līdz šim par saviem mocīšiem nesūdzeas, a ar jaunajām javām man bija viena problēma pēc otras...

2 0 atbildēt

ļooooooti labi saglabaajies eksemplaars glabaaa labaa vietaa un nesasķuunee, atstaaj kaa ir :))

1 0 atbildēt

man ar bija javele.. bet man bija jaunā, divpatsmitniece, divi stobri, gāja jau smuki tik apgāzu.. sataisīju, izaugu un vairs nebraucu.

1 0 atbildēt

A man ir retāks modelis - Java 350 ;)

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

man lakos 1 šitāda jawa un 2 mazliet jaunākas stāv, viss kārtībā tikai akumulatora nav.

0 0 atbildēt

Smuks. :)

0 0 atbildēt

izskatas ka tu esi iemilejies sava mocii ! pec teksta ta var spriest !

0 0 atbildēt

83. gada jawai ar ne wainas...

0 0 atbildēt

smuki es gan ai iz 5 dragaju un bojaju lauku celus iet ar labi :D istrakoties pieteik. nu tak jaliek klat blakusvagis un jagaida sniegs :D

0 0 atbildēt

brumm brumm

0 0 atbildēt

man tāds pats nostāvēja izjaukts 20 gadus tiaki 67. gada. ar bračku sākām ņemties viņam tā interese pazuda a man nē. pavizinājos viss forši nav puvusi, bet tagad motors vaļā bija kārtīgi pabraukts virzulis gultņi un tulkai arī pizģec, tā ka tagad tik jāizslīpē cilindrs daži gultņi un aidā. Kaut kādi 30 ls jāieliek līdz vasarai

0 0 atbildēt

                  emotion                ++ 

0 0 atbildēt

Vai tad jawai nav 2 cilindri (2 virzuļi)? Galva viena, bet virzuļi ta divi, attiecīgi arī cilindri.  A?

0 0 atbildēt

patiik!!!

labraat taadu iegaadatos!

0 0 atbildēt

būtu nopucējis :)

0 0 atbildēt

Raksts būtu saturīgāks un labāks, ja būtu Jawas vēsture, bet tā nav j;ēgas no šī.

Tulīt likšu rakstu ar savu mopēdu un divriteni.

1 1 atbildēt

Man laukos ir krievu laiku Jupiter vai Planeta abi līdzīgi, bet velk tik labi uz 150 var, bet baidījos jo biju šortos un maikā :D

0 0 atbildēt