kārtējo reizi pierādās, ka Amerikā ir iespējams jebkas arī superzems kravinieks ar pneimatisko piekari, kas ļauj vajadzības gadījumā pacelt šo auto augstāk . Šis kravinieks ir paredzēts, lai pārvadātu īpašnieka un viņa brāļa šovu auto uz dažādiem Amerikas autošoviem.
šim auto pamatā ņemts 1977. gada International Loadstar kabīne, kas nokrāsota Chrysler classic yellow krāsā. Auto ir pašbūvēts rāmis, priekšējais tilts un grīda. Rāmis kalpo arī kā rezervuārs gaisam ar 25 galonu tilpumu (tie ir apmēram 113 litri), ar ko darbināt pneimatisko piekari, kas sastāv no York kompresora un 4 pneimatiskajām atsperēm, kas katra var noturēt 4,5 t lielu svaru.
Auto ir 7,3 litru dīzeļdzinējs no 1991.gada Ford E350 busiņa, kas aprīkots ar turbīnu no 2002. gada Ford Powerstroke dzinēja. Vēl ir uzstādīts stapdzesētājs no Dodge, pārveidoti kolektori. Ātrumkārba arī ņemta no tā paša Ford E350. Arī reduktors nāk no tā paša E350. Uzstādīts Holley Red degvielas sūknis (ražība ap 370l/h) un Turbo code sprauslas. Auto ir 5 collu diametra (12,7 cm) pašbūveta izplūdes sistēma. Atrumkārbas dzesēšanai tiek izmantots pārveidots gaisa kondicionieris, bet motoru dzesē paštaisīts radiators. Arī abas degvielas bākas auto īpašnieks ir taisījis pats.
Priekšā ir 22 collu diski ar 255/35zr22 Falken FK452 riepām, aizmugurē 24 collu diski ar 255/30zr24 Falken FK452 riepām
Kabīnei ir uzstādītas durvis, kas veras uz aizmuguri (suicide doors), durvīm nav rokturu ārpusē, uzstādītas LED gaismas. Aizmugurē aiz kabīnes atrodas kravas grozs.
Kraviniekam ir arī mūzikas sistēma - alpine magnetofons cimdu nodalījumā, soundstream pastiprinātājs, RE audio 6,5 collu skaļruņi un divi 12 collu subvūferi