local-stats-pixel fb-conv-api

Ilgi gaidītais VW Golf VII Parīzes izstādē11

Pēc 5000 nobrauktiem kilometriem, vairākām negulētām naktīm un divām garām izstādes preses dienām esam atgriezušies, lai pastāstītu, ko, cik un kā Parīzē īsti varēja redzēt.

Praktisko ikdienas automobiļu cienītājiem noteikti visvairāk nagi niezēja sadzirdēt kādu labu vārdu par jauno Golf, par kuru runāja jau sen, bet taupīja izstādei. Tad nu tas mirklis ir noticis un septītās paaudzes Golf publiskots ne tikai šauram izredzēto lokam, kas pratuši ieinteresēt vienu otru VW pārstāvi ar savu dabisko šarmu, bet arī tiem, kam pienāktos – vispirms autožurnālisti un tad arī potenciālie pircēji.

Te nu tad arī daži vārdi par mūžam dzīvo Golf!

Automobiļu šovā Mondial de l’Automobile, kas 27. septembrī sākās Parīzē, visa uzmanība Volkswagen šova laukumā tika pievērsta jaunajam Golf. Izrādot Golf BlueMotion un Golf GTI prototipus, kas abi jau ir gandrīz gatavi nodošanai ražošanā, Volkswagen sniedza iespēju arī pirmo reizi apskatīt vairākus nākotnes modeļus.

Golf plašais interjers (papildu vieta kājām aizmugurē un par 30 litriem lielāks bagāžas nodalījums), jaunas progresīvas drošības sistēmas, piemēram, sadursmes bremzēšanas multisistēma standarta aprīkojumā un proaktīva pasažieru aizsardzības sistēma (PreCrash), kā arī pilnīgi pārveidotas informācijas un izklaides sistēmas pierāda, ka Volkswagen ir cieši apņēmies turpināt savu bestsellera veiksmes stāstu. Jaunie, ekonomiskie dzinēji, piemēram, 140 ZS benzīna dzinējs ar cilindru atslēgšanas funkciju un patēriņu 4,8 l/100 km(121 g/km CO2), izmanto līdz pat 23 procentiem mazāk degvielas nekā to priekšteči. Jaunā Golf optimizācija šajā līmenī nav izņēmums, bet gan norma: bāzes modeļi ar benzīna dzinēju (TSI) patērē 4,9 l/100 km (kas pielīdzināms 115 g CO2/km) un ar dīzeļdzinēju (TDI) — tikai 3,8 l/100 km (99 g CO2/km).

Parādot gandrīz gatavu nākamā Golf BlueMotion ražošanas koncepciju, Volkswagen sniedza apmeklētājiem ieskatu arī vairākās izsmalcinātās, taču pieejamās degvielas taupīšanas tehnoloģijās. Nākotnes Golf BlueMotion izceļas ar iespaidīgu vidējo degvielas patēriņu — tikai 3,2 l/100 km, kas ir līdzvērtīgi CO2 vērtībai 85 g CO2/km. Modeļa ražošana pilnībā tiks uzsākta 2013. gada vasarā.

Jaunais Golf GTI konceptauto ir pierādījums tam, ka arī sportiski transportlīdzekļi var būt ekonomiski. Septītās paaudzes sportiskā klasika uzstāda atkal jaunu rekordu, piedāvājot 6,0 l/100 km. Salīdzinot ar tās priekšgājēju, vidējais 162 kW/220 ZS Golf GTI degvielas patēriņš ir samazināts par 1,3 litriem jeb 18 procentiem.

Pašu VW pārstāvju jaunā Golf apdziedāšanas materiālos galvenokārt dominē vārdi “ārkārtīgi”, “revolucionāri”,”neiespējami”, “izsmalcināti” un daudzi tiem līdzīgi. Zināma daļa klātesošo gan atzina, ka tas ir tikai un vienīgi Golf. Turklāt būtu samērā dumji, ja jaunai paaudzei nesekotu kāds modernās tehnoloģijas knifiņš, kurš ļautu tā laimīgajam īpašniekam, ka patiesi iegādājies jaunākās paaudzes auto.

Atliek vien cerēt, ka testa braucieni Latvijā arī nebūs izredzēto izprieca un tuvāko mēnešu laikā varēsim padalīties iespaidos, kā tad īsti ir sēdēt pie “revolucionāra” automobiļa stūres ar “ārkārtīgi” zemu degvielas patēriņu!

Ieskaties http://www.autodroms.lv - tur arī kāds interesants konkurss!

48 1 11 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 11

0/2000

tadspats ka 6 :D

2 2 atbildēt

MANISPRĀT  GOLFS IR TIKAI  1,2 UN NEDAUDZ 3 PĀRĒJIE NU TĀĀ IKDIENAS PELĒKIE BRAUCAMIE.....

1 2 atbildēt

tas tak 6 golfs 

0 1 atbildēt