„Nissan GT-R” ir sportiska kupeja, kas pozicionēta kā „Porsche 911 Turbo” konkurents un ir aprīkota ar 3,8-litru V6 turbomotoru, kā jauda sasniedz 485 zirgspēkus, bet griezes moments – 588 Nm. No vietas līdz 100 km/h japāņu kupeja paātrinās 3,6 sekundēs un spēj sasniegt maksimālo ātrumu 300 km/h. Savukārt Nirburgringas trasē ar septiņu minūšu un 26 sekunžu rezultātu tas spējis apsteigt „Porsche 911 Turbo”. „Nissan GT-R” cena ir nedaudz virs 80 tūkstošiem eiro.
Igaunijā piegādā pirmo kravu ar Nissan GT-R17
26
1
Lai arī „Nissan GT-R” Baltijas tirgum tika prezentēts pērnā gada 20.septembrī nu jau bijušā „Nissan” pārstāvja Latvijā „Motorcentrs” telpās, tikai tagad, pēc nepilna gada, pirmie klienti Baltijā saņem savus vēl „treknajos gados” pasūtinātos spēkratus. Jāatzīmē, ka starp „Nissan GT-R” pircējiem Baltijā ir arī pazīstamais rallija pilots Marko Martins.
„Nissan GT-R” ir sportiska kupeja, kas pozicionēta kā „Porsche 911 Turbo” konkurents un ir aprīkota ar 3,8-litru V6 turbomotoru, kā jauda sasniedz 485 zirgspēkus, bet griezes moments – 588 Nm. No vietas līdz 100 km/h japāņu kupeja paātrinās 3,6 sekundēs un spēj sasniegt maksimālo ātrumu 300 km/h. Savukārt Nirburgringas trasē ar septiņu minūšu un 26 sekunžu rezultātu tas spējis apsteigt „Porsche 911 Turbo”. „Nissan GT-R” cena ir nedaudz virs 80 tūkstošiem eiro.
„Nissan GT-R” ir sportiska kupeja, kas pozicionēta kā „Porsche 911 Turbo” konkurents un ir aprīkota ar 3,8-litru V6 turbomotoru, kā jauda sasniedz 485 zirgspēkus, bet griezes moments – 588 Nm. No vietas līdz 100 km/h japāņu kupeja paātrinās 3,6 sekundēs un spēj sasniegt maksimālo ātrumu 300 km/h. Savukārt Nirburgringas trasē ar septiņu minūšu un 26 sekunžu rezultātu tas spējis apsteigt „Porsche 911 Turbo”. „Nissan GT-R” cena ir nedaudz virs 80 tūkstošiem eiro.
Reklāma