Tāpat pielāpam apakšējos aizsargus, ja prasās, un nostiprinam vietā.
Mūsu salāpītās paspārnes arī nostiprinam.
Tāpat pielāpam apakšējos aizsargus, ja prasās, un nostiprinam vietā.
Mūsu salāpītās paspārnes arī nostiprinam.
Apakša salikta, šeit vairs nav ko utis meklēt.
Savedam kārtībā, saskrūvējam motortelpu un galvenajos vilcienos darbiņš padarīts.
Vēl nedaudz izvirtības... Lai ir labāks kā bija pirms, savam un citu priekam !
Pārslīpējam piekrāsoto vietu ar P2000 ūdenspapīru izmantojot korķa klucīti.
Pārejam vēl pāri ar P4000 Abralonu.
Ņemam aitādas ripu, rupjo pastu un sākam pulēšanu.
Man ir tieši tāds pats modelis, tik sedans! Drīz spararats jamaina, ahh baigā nauda!
Sveiks .
Te viss skaisti :)
Kā lai ar Tevi sarunā " W202 augšāmcelšanos'' ???? tur ar varētu sanākt laPss raksC un cmGmukas bildes :O esmu gatavs kaut tulīt aizvest un parādīt Tev to vāģīti , ja pateiksi PN , neapvainošos , bet zināšu ka jāmeklē cits ''Sasha'' .....
P.S. ''termiņi'' nespiež , cik Tev ilgi vajadzētu/gribētos , tik arī varētu ''vilkt'' to W202 ''augšāmcelšanos '':)
caksis _inbox.lv
cik esmu lodējis, plastmasu lodēšanai ir viens mīnuss, kas dažās vietās ir būtisks - pēc lodēšanas tā zaudē elastību, lūzt pie pirmās iespējas, bet man ir viens būtisks, praktiskas dabas jautājums - kā krāso melnās plastmasas, nu piemēram, buferiem, kam ir krāsotā daļa un apakšā melnā - it kā ir speciāla grunts plastmasai, elastifikatori krāsai, bet esmu dzirdējis padomos, ka vajag noiet pāri pirms gruntēšanas ar cūklampu, nu ne jau kausējot, sadzedzinot, bet nokarsējot virskārtu, padalies, lūdzu, pieredzē - kā ir labāk, jo bieži redzēts, ka krāsotā plasmasa lobās?
Klau, pulēšana jāveic drīz pēc lakošanas vai ir jāgaida kāds laiciņš, un tad tikai vēlams pulēt?
varēji to restes daļu arī piekrāsot, lai atverot haubi, nelec plaisa ārā.