Kārba uz lupatas. Atpakaļ viņu ielikt ir tīri neiespējami, bet pēc stundas mocīšanās un mātes vārdu piesaukšanas viss nostājās savās vietās.
Jau sāk izskatīties pēc kaut kā taustāma.
Kārba uz lupatas. Atpakaļ viņu ielikt ir tīri neiespējami, bet pēc stundas mocīšanās un mātes vārdu piesaukšanas viss nostājās savās vietās.
Jau sāk izskatīties pēc kaut kā taustāma.
Viss salikts savās vietās, jāštellē tik rāmī un jāpiemeklē aizdedze.
Šis tas palika arī pāri sēklai citām reizēm.
Motora bloki un sajūga puses vāks praktiski izmetami. Pagaidām atstāšu un lai nebojātos sasmērēšu ar solidolu. Pagaidām tas arī viss.
Man patika, ka IŽam kārbā varēja tikt nejaucot visu bloku, piem. Voshodam gan nevarēja. Par Minsku neatceros, tas reti lūza + elekrtonisko aizdedzi regulēt nevajadzēja, tāpēc tur iekšā līdu ļoti reti. Iž man ilgi nebija - nu nepatika man tā "kulaciņa" aizdedze
Nezinu, bet domāju, ka labāk būtu bijis iegādāties kādu Jawu 638 pa lēto un tad pamazām atjaunināt .... Beigu rezultāts liktos labāks un Jawām ir veikals Rīgā ar jaunām detaļām ...
Bet par rakstu protams +
a nebija kaut kādi kubi močiem, kur nebija obl.A kategorija varēja braukt ar B?
no plastilīna taisīšutās bija tikai manas trakās fantāzijas....
....man īstenībā nepatīk taisīt...patīk tikai braukt