Teju katrs otrais uzņēmums mūsdienās veido savu profilu sociālajā tīklā Facebook, cerībā uz „zīmola lojalitātes stiprināšanu” un jaunu klientu iegūšanu.
Japāņu autoražotājs Honda nav izņēmums, vēl jo vairāk – nesen kompānijas ASV nodaļas Facebook fanu pulks pārsniedza vienu miljonu.
Lai pateiktos sekotājiem par „atbalstu”, Honda mārketinga nodaļa parūpējās par visai dīvainām aktivitātēm. Tā lūk, pateicībā Honda fanam par to, ka viņš izcirpis kompānijas logo savā piemājas zālienā, pie Honda galvenās pārstāvniecības zālienā tika izgriezts viņa vārds.
Kāds cits puisis, kurš bija sev uztetovējis Honda logo, bija pārsteigts uzzināt, ka viņa ģīmetne (aerogrāfijas veidā) rotā Honda mārketinga viceprezidenta ķermeni. Savukārt vēl viens Honda fans, kurš bija izskuvis Honda logo sev uz pakauša, bija sajūsmināts par Honda darbinieku, kurš uz sava pakauša izskuva attiecīgā fana vārdu.
Honda pārstāvji skaidro, ka viņiem vienkārši ir liels prieks par saviem faniem un notiekošais ir daļa no kampaņas „Honda loves you back”, jeb aptuvenā tulkojumā - „Honda atbild tev ar mīlestību”. Iespējams, šī ir viena no zīmola lojalitātes stiprināšanas kampaņām, kas patiešām strādā.