1994 Honda Civic Sedan V6 dzinējs
Maīsnas īpašnieks stāsta ,ka meklējot jaudu savam EG sedanam ,jo gribēja vairāk par 200zs WHP, domājot ,ka K-sērija ir kkas jauns B-sērijas jau visiem. Bet tā kā viņam patīk būt atšķirīgākam, un viņš saprata J- sērija būs īstais. Tiklīdz viņš dzinēju saņēma ,sācis lasīt informāciju par swapošanu un pēc nedēļas sāka J-sērijas motoru būvēt un ievietot auto. Motoramir , 260hp J32a2 no Acura CL un TL tipa S, kas sajūgts ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu.
Izmantoja Hasport cieto motoru stiprinājumi un 36-32mm spline asīm, kas savieno dzinēju ar šasiju. Karcepts pārslēgs komplektu un Karcepts radiatoru komplekts kurš bija ,pārī ar Mishimoto radiatoru tika pievienotas.. Sagatavots OBX izplūdes kolektors,, taču V6 downpipe's ar Civic šasiju ir nepievienojams, tāpēc tika pārmetināta, lai pievienotu izplūdes kolektoriem, un strādātu kopā ar Apexi World Sport II izplūdes sistēmu. Rezūltāta tika iegūtu vairāk gaisa cilindros ar K-Tuned droseļvārstu, kas speciāli pasūtīts kopā ar īso loku ieplūdei. ,
Nozīmīgs jautājums saskaras J-sēriju Honda ir izjauktais klīrenss, jo motors ir daudz smagāks par K vai B sērijas motoru. Taču iegūtais griezes moments to atspoguļo labāk!
Lai mašīna būtu bruacama ielās, bija vajadzīgs modificēt motora pārsegu, jo J sērijas lielais ieplūdes kolektors ir daudz augstāks par standarta motoru, tpc tika izveidots oglekļa šķiedras pārsegrs ar izgriezumu. Kas arī kompensē nedaudz Motora svaru.