local-stats-pixel

HONDA PCX 125cc!!!5

42 3

Eiropā motorolleri ar nelielu dzinēja darba tilpumu kļūst arvien populārāki. Augošās degvielas cenas un apkārtējās vides aizsardzības jautājumi ir mainījuši veidu, kā mēs domājam par transportu. Tomēr motorollera trumpis ir nevis tā zemās ekspluatācijas izmaksas, bet gan spēja izvairīties no sastrēgumiem. Turklāt braukt ar motorolleri ir aizraujoši – tā ir brīvība un neatkarība, ko spēj sniegt tikai divriteņu transportlīdzeklis.

Jaunais PCX modelis ir radīts vadītājiem, kas vēlas baudīt gan 125 cc motorollera kompaktuma un ekonomiskuma priekšrocības, gan izcelties ar modernu un stilīgu dizainu, kas parasti ir raksturīgs spēkratiem ar lielāku dzinēja darba tilpumu. PCX motorollers, sākot ar savu kluso dzinēju, kas nodrošina īpaši zemas emisijas, līdz pat vienkāršajai vadāmībai un modernajam dizainam, ir praktisks, ātrs un aizraujošs transportlīdzeklis. emotion

Šķidrumdzeses degvielas iesmidzināšanas četrtaktu 125 cc viencilindra dzinējs ir aprīkots ar vienu augšējo sadales vārpstu, kas nodrošina aizraujošu dzinēja jaudu, zemu degvielas patēriņu, kā arī tīru un efektīvu darbību. Programmētā degvielas iesmidzināšana (PGM-FI) nodrošina teicamu droseles darbību ļoti dažādos braukšanas apstākļos. Dzinēja zemo degvielas patēriņu vēl vairāk uzlabo Honda novatoriskā Idle Stop Switch tehnoloģija. Elektriskā startera sistēma ļauj vienkārši iedarbināt dzinēju ar pogas palīdzību. Viegli lietojamā Honda V-Matic automātiskā transmisija nodrošina īpaši vienmērīgu paātrinājumi. Modernais dizains rada asociācijas ar sporta motocikliem. Komfortablais sēdeklis ir ērts arī tad, ja vedat pasažieri. 6,2 litru degvielas tvertne ļauj bez atkārtotas uzpildes nobraukt salīdzinoši lielu attālumu. Mērinstrumentu panelis iekļauj spidometru, degvielas mērierīci un nobrauktā ceļa mērierīci. Aizdedzes sistēmas/stūres bloķētājs nodrošina papildu drošību, kad atstājat motorolleru stāvvietā. Sānu un centrālais balsts ļauj izvēlēties visērtāko motorollera novietošanas veidu. Liels, aizslēdzams glabāšanas nodalījums, kas ir izvietots zem sēdekļa, ļauj ērti uzglabāt vienu pilnas sejas ķiveri un citus piederumus. Zem mērinstrumentu paneļa ir izvietots sīku piederumu glabāšanas nodalījums. Zem grīdas plāksnes izvietotā degvielas tvertne nodrošina zemu smaguma centru un uzlabotu motorollera vadāmību. 31 mm hidrauliskā priekšējā dakša ar 100 mm atsperojuma gājienu nodrošina komfortablus braucienus un precīzu motorollera vadāmību. Svārstsviras aizmugurējais atsperojums iekļauj vienu amortizatoru ar 75 mm gājienu un nodrošina vienmērīgu, ērtu braucienu. Kombinētā bremžu sistēma (CBS) ar 220 mm priekšējo diska bremzi ar hidraulisko trīs virzuļu disku un aizmugurējā trumuļa bremze nodrošina drošu un uzticamu motorollera apstāšanos.

Šis ir tiešām labs rollerītis emotion

Reklāma
42 3 5 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 5

0/2000

GRIBU!

0 0 atbildēt

galvenais lai labi iet un ir kluss. citādi tā nenormāli besī tie neejošie rolleri kuriem vēl uzlikti MEGAUUBERSUPER SPORT izpūtēji, kas dod labi ja pāris km/h ātrumam, bet tik nenormāli skaļi ķērc un iet tāpat uz 55 kurus sasniedz labi ja 15 sec :D

0 0 atbildēt