Dzinēja pārbūves procesā pārveidots cilindru bloks un kloķvārpsta, tādējādi palielinot dzinēja darba tilpumu no 7 līdz 7,6 litriem. Tāpat uzstādīti divi augstas veiktspējas turbokompresori, kā arī ievērojami palielināta gaisa caurplūde gan ieplūdē, gan izplūdē. Rezultātā iegūta iespaidīga dzinēja jauda — 890 zirgspēki pie 6100 apgr./min. Bet dzinēja maksimālais griezes moments sasniedz 940Nm pie 4500 apgr./min. Šāds dzinējs pārveidotajai «Corvette» ļauj ieskrieties līdz 354 km/h.
Arī citi automašīnas mezgli ir pārbūvēti, lai tiktu galā ar iespaidīgo dzinēja jaudu un spētu nodrošināt adekvātu vadāmību. Auto kardāns izgatavots no oglekļa šķiedras kompozīta, tāpat pastiprināti visi transmisijas mezgli un uzstādīts divu disku sajūgs. Auto piekarē izmantoti «Geiger» darbnīcā izgatavoti speciāli regulējami amortizatori, kā arī stingrākas atsperes un šķērsstabilizatori. Lai auto apstādinātu, tam uzstādīta «Stop-Tech» bremžu sistēma.
Tomēr «Geiger» ir parūpējušies, lai «biTurbo» izskatītos arī vizuāli iespaidīgi. Divu toņu krāsojumā izmantotā spilgti zaļā krāsā noteikti šo «Geiger Corvette Z06 biTurbo» padarīs atpazīstamu, kad tā milzīgā ātrumā aiztrauksies garām.