1968. gadā sāka ražot 428 Cobra jet ar 410zs jaudu un tas bija ātrākais muskuļu ēras braucamais. Tas kloķi ielika tādiem muskuļautiņiem kā Chevrolet Camaro SS 396, Pontiac Firebird 400, Plymouth Cuda 440 (plašāk pazīstams kā Barracuda) un Dodge Dart GTS 440. Tomēr, lai nomierinātu satraukušos apdrošinātājus, jauda tika samazināta un gala rezultāts šim auto bija 335zs, griezes moments 440Nm, 100km/h sasniedza 5,4 sekundēs un 1/4 jūdzi nobrauca 14,01 sekundē.
Atsaucoties uz divus gadus atpakaļ gūtajiem panākumiem, izlaižot īpašu Mustang versiju Cobra Jet, ko dragreisa cienītāji izpirka vienā mirklī, Ford ierobežotā skaitā izlaidīs arī 2010.gada Cobra Jet, kas prezentēts SEMA šovā Lasvegasā. 50 2008.gada Mustang Cobra Jet dragreisa braucēji izpirka pirms auto vispār bija nonācis ražošanā. Cerot uz līdzīgiem panākumiem arī šogad, tikpat lielā metienā Ford izlaidīs arī modernizētā Mustang īpašo versiju, ko izmantot ceturtdaļjūdzes dragreisa disciplīnas sacīkstēs. 2010.gada Cobra Jet tiks piedāvāts ar diviem dažādiem 5,4 litru V8 kompresordzinējiem, kuri attīsta 475 zirgspēkus. Viens no tiem ir divus gadus vecajā Cobra Jet, kā arī Mustang GT500 modelī izmantotais dzinējs ar čuguna cilindru bloku, bet otrs - tāda paša tilpuma agregāts no alumīnija, turklāt ar lielāku turbokompresoru, kas nozīmē tikai vienu - lielāku potenciālo jaudu. Alumīnija motoru uzstādīs modelim Super Cobra Jet. Ja kādu interesē cenas, tad šāds prieks izmaksā 77-95 tūkstoši zaļo un visi modeļi jau ir aizrunāti. Tomēr, ja Tu tādu vēlies un ir pietiekoši daudz naudiņas, tad Tev nepieciešams standarta V6 Mustang motors un pērc tik detaļas klāt no Ford Performance Parts kataloga.