local-stats-pixel

Ford Mustang 1967.5

32 7

1967, Ford, AOS Mustang redzēja savu pirmo lielo redizains. Pirmo reizi kopš tās uzsākšanas, auto saskaras dažas nopietnas konkurences. Tas izraisīja Ford novērtējot Mustang stiprās un vājās puses. Papildus Pontiac, PIP Firebird, Mercury, PIP Cougar un Plymouth, PIP Barracuda, Chevrolet bija plānots roll savu jauno Chevy Camaro muskuļu automašīnu. Tas izraisīja Ford duking to, ar savu konkurenci, radot vairāk muskuļu un spēcīgs Ford Mustang.
1967 Ford Mustang ražošanas statistika
Standarta Convertible: 38751 vienības
Luxury Convertible: 4848 vienības
Convertible w / soliem: 1209 vienības
Standarta Coupe: 325853 vienības
Luksusa kupeja: 22228 vienības
Kupeja w / soliem: 21397 vienības
Standarta Universāla: 53651 vienības
Luxury Universāla: 17391 vienības

Kopā Ražošanas: 472121 vienības

Mazumtirdzniecības cenas:
$ 2898 Standard Convertible
$ 2461 Standard Coupe
$ 2692 Standard Universāla

Ford Jūtas Konkurences
Sajūta spiedienu no konkurences, Ford vajadzīga, lai Mustang jaudīgākas, lai tā varētu sekot līdzi saviem konkurentiem. Atbilde nāca kā lielāks automobilis. Lai gan riteņu bāze palikusi nemainīga pie 108 collas, transportlīdzekļa garums bija palielināts par diviem collas rezultātā 183,6 collas no priekšas uz aizmuguri. Auto bija arī priekšējā balstiekārta dziesmu, kas tika paplašināta par 2,5 collām. Paaugstināta ķermeņa lielums drīkst Ford likt savu pirmo lielo bloku dzinēju Mustang. Šis fakultatīvais 390-kubiskais collu 6.4L V-8 motors varēja radīt iespaidīgu 320 ZS jaudu. Tā, piemēram, Ford bija skaidri spēja turēt līdzi lielie suņi uz ceļa. Faktiski, saskaņā ar ziņojumiem, 390 cid aprīkots Mustang varētu sasniegt 00-60 km / h 7,4 sekundēs ar maksimālo ātrumu 115 km / h.
1967 Modelis gadu garām

* Divi collu garāks, un 2,5 collu pieaugums Front Track
* Painted Side uztvērēji, lai tie atbilstu krāsu Auto
* Ieliektiem Aizmugures ar lielāku aizmugurējie lukturi
* Jauns 390-kubiskais collu 6.4L V-8 dzinējs
* Kabriolets Tops ar abām stikla rūtīm
* Pēdējo reizi Modeļa gads ar 289 Hi-Po Engine

Jaunas iespējas
Otra ievērojama izmaiņas 1967 Ford Mustang iekļauti sānu kausi, kas bija krāsoti, lai tie atbilstu krāsu automašīnas. Agrāk, Mustang, AOS pusē kausi tika hromēts dizainā. Jauno liekšķeres vairāk līdzinājās nekustamo emšanas nekā iepriekšējam modelim gados.

Sākuma un gala 1967 Ford Mustang bija savādāki nekā iepriekš. Gone bija trīs žaunām, kas parādījās blakus lukturus, 1965 un 1966 Mustang. Režģis bija arī dažādas, kas ietver vertikālo un horizontālo bāri, kas strādāja savu ceļu ārā no galloping zirgu visos četros virzienos. Turklāt atvēršanu režģi bija lielāks nekā agrāk. Šajā pārveidoja priekšējā galā jāparedz muskuļu meklē Mustang.
Ieliektiem Aizmugures Aizstāj Convex
1967 Mustang aizmugures bija arī ievērojami atšķiras no iepriekšējos Mustang modeli gados. Pirmo reizi Mustang, AOS aizmugurējie aizmugurējie lukturi bija lielāks un dizaina ieliektas. Agrāk Mustang, AOS aizmugurē bija izliekta un pamata. Attiecībā uz 2 2 Mustang universāla tipa modeli, tās jumts tagad skrēja visu ceļu uz aizmuguri bagāžas nodalījuma vākā. Īpaša salātu aizmugurējā paneļa ar hroma Bezels iespējams pasūtīt universāla tipa īpašnieki meklē pielāgotu izskatu. Visiem, uz Mustang aizmugures izskatījās apjomīgākas un vairāk orientētas. Papildu iespējas 1967 Mustang iekļauti GT paketi, kas Featured tālās gaismas lukturu, sānu strīpas, un divi izplūdes. Jūs varētu pasūtīt kapuce ar divu padziļinājumu kā izvēles aprīkojums.

Attiecībā uz Convertible Mustang, tā demonstrējot abām stikla rūtīm, kas veido aizmugurējo logu. Gone bija plastikāta kabriolets logu no pagātnes.

Kas padara to 1967
Jāatzīmē, ka 1967 gads bija pēdējais gads FORD drukātie burti parādās pār priekšējā mala klasika Mustangs. Šī funkcija nav atpakaļ līdz 1974. Tas arī būtu pēdējais Mustang iezīme 289 Hi-Po Engine. Šīs informācijas tidbits varētu noderēt, strādājot, lai atšķirtu 1967 Ford Mustang no 1968. Pēc pirmā acu uzmetiena, divi modeli gados viens otram ļoti līdzīgi.

Kopumā 1967 Ford Mustang uzskatīja vairums uzlabojums salīdzinājumā iepriekšējā modeļa gadu. Tas bija vairāk spēcīgu, tā demonstrējot uzlabotu neuzlikšanas sistēmu, un tas bija agresīvs izskats.

Faktiski "Eleanor" Mustang raksturoja Nicolas Cage, kas pārveidotu Gone 60 sekundes bija veidots pēc 1967 Shelby GT500 Mustang. 1967 GT500 Featured īpašu 428 kubiskais collu V-8 dzinējs, kas kopā ar Shelby, PIP dzinēja mods, izraisīja aptuveni 355 Zs.

Ford piedāvā izvēli no pieciem dzinēja konfigurācijas 1967:

* Motora kods U: 200 kubiskais collu I-6 motors @ 120hp
* Motora kods C: 289 kubiskais collu V-8 dzinējs @ 200z.s.
* Motora kods: 289 kubiskais collu V-8 dzinējs @ 225hp
* Motora kods K: 289 kubiskais collu V-8 dzinējs @ 271hp
* Motora kods S: 390 kubiskais collu V-8 dzinējs @ 320 Zs

Transportlīdzekļa identifikācijas numurs Decoder
Piemērs VIN # 7FO1C100001

7 = Pēdējais cipars Modeļa gads (1967)
F = Montāžas rūpnīcas (F-Dearborn, R-San Jose, T-Metuchen)
01 = Ķermeņa kods Coupe (02-universāla tipa, 03-kabriolets)
C = motora kods
100001 = Secīga vienības numurs

Ārējie krāsas pieejams
Acapulco Blue, jubilejas Gold, Arkādijas Blue, Aspen Gold, Blue Bonnet, Bright Red, Bretaņa Blue, Burnt Amber, Candy Apple Red, Clearwater Aqua, Columbine zilā, tumši Moss Green, Diamond Blue, Diamond Green, Dusk Rose, Frost Tirkīzs, lavanda, Lime Gold, Nightmist Blue, Pebble Beige, Playboy Pink, Raven Black, Sauterne zelta, sudraba Frost, Pavasaris dzeltenā, Timberline Green, Vintage Burgundy, Wimbledon White

Reklāma
Reklāma
32 7 5 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 5

0/2000

Pēc google transleitera varbūt tomēr palabo kļūdas...

2 0 atbildēt

Lai kā man patiktu Ford Mustang, ielikt plusu šim rakstam es nevaru. Nu, nekādi nevaru. Dēļ šī absolūti nelasāmā, kļūdām pārbāztā, ar nolādēto Google Translator iztulkotā teksta. Mīnusu arī, protams, nelikšu.

1 0 atbildēt

manaa krajaa vienam ir tiesi taads kaa 2. bildee..

pilniigi siekala tek kad eju garaam..

0 0 atbildēt

Bet ko lai dara ka Google kartigi nrtulko.

Galvenais jau ir mazliet patiksminaties par sadam masinam.

0 0 atbildēt

love

0 0 atbildēt