Sveiki.
Rakstiņš būs par F1 stūri, un visām viņa funkcijām.
Nelielas ieskats par F1 stūrīti.
Daudzi domā, ka F1 pilots tikai stūrē, un spaida pa pedāļiem, un neaizdomājas, cik sarežģiti tas vispār ir, un kādi viņam ir pienākumi.
Tad nu lasam.
Sveiki.
Rakstiņš būs par F1 stūri, un visām viņa funkcijām.
Nelielas ieskats par F1 stūrīti.
Daudzi domā, ka F1 pilots tikai stūrē, un spaida pa pedāļiem, un neaizdomājas, cik sarežģiti tas vispār ir, un kādi viņam ir pienākumi.
Tad nu lasam.
Jāsaka ka arī daudzas citas kontroles izņemot gāzi un bremzi neatrodas uz stūres, piemēram brenžu balansa slēdzis un bremžu balansa "ātrais" slēdzis. Arī DRS un KERS kontroles citiem pilotiem ir pedāļu formā. Kopumā diezgan maz informācija par pogu, slēdžu un lāpstiņu funkcijām. "Diferenciāļa ON/OFF kontrole" ? Nezinu vai ir tāda funkcija. Es zinu ka pilotam ir iespējams padarīt diferenciāli ciešāku/vaļīgāku līkuma ieejā/vidū/izejā, tam visam ir savi iestatījumi ko var izmainīt, bet kā var izslēgt diferenciāli es nezinu? Noteikti vajadzēja iekļaut cilvēkiem zināmu tēmu KERS. Jo pilotiem ir netikai jānospiež šad tad podziņa lai dabūtu extra 80Zs, bet arī jārūpējas lai to lai baterijās tiek pietiekami uzlādētas, tās nepārslogojot. To dara mainot bateriju lādēšanās intensitāti, kas nozīmē palilinot vai samazinot negātīvo griezes momentu uz aizmugurējās ass brezēšanas periodā, tas nozīmā ka paralēli mainot šo parametru pilotiem ir jāizmaina bremžu balanss lai to nesačakarētu un neierautu sienā . Vēl arī inžinieri var palūgt pilotu izdarīt darbību kas nav tieši saistīta ar braukšanas lietām, piemēram restartēt kādu sistēmu vai izslēgt kādu no vairāk kā 2000 sensoriem, kas nozīmē čakarēties cauri visādām izvēlnēm. Laikam es esmu pārāk liels fanāts, jo man šeit informācija likās nevis virspusēja, bet mikraskopiska Bet + par rakstu par F1.
Mjā, nopietni, vienā no Top Gear sērijām, neaqtceros kurš, mēģināja braukt ar F1, ļoti sarežģīti, jākoncentrējas uz ceļu un tajā pašā laikā vajadzības gadījumā jāknibina pogas, bet ganjau viņiem tas viss jau galvā. +
tagad jau pārsvarā visu vada no komandtiltiņa. pilots reti kad kautko regulē uz stūres. labi KERS un DRS viņš ieslēdz uz stūres un PIT LANE ātrumu arī ierobežo ar stūres palīdzību bet tā ar stūri viņš tikai stūrē, pārslēdz ātrumus un viss
vecajos laikos formula bija interesantāka jo viss bija atkarīgs no pilota kurš pats vadīja formulu nevis kā tagad ieliek pilotu formulā un visu dara komanda
gribētos lai atkal ir sacīkstes kā vecajos laikos
un gribētos redzēt vai tagadējie piloti mācētu pabraukt ar vecajām formulām
Šosezon arī DRS un KERS sistēmas pogas. Diezgan sarežģīti ar to visu darboties.
Kāpēc, ja tu tur piecās sekundēs lec ārā no mašīnas, ir jāņem līdzi stūre? ;D
pastaasti man kas ir G-force On Off kontrole? :D it kaa vari iesleegt/izsleegt gravitaacijas speka iedarbiibu? :D
nu jaaa... interesanti intersanti... vareetu par kko vel liidziigu teemu uzrakstiit rakstinju!!
1/4 ir manuprāt 90 grādi. 4/4 ir 360 grādi
Un ir minēts, nedaudz vairāk kā 1/4
Varēja arī minet 1/3 ,kas attiecīgi ir 120 grādi, bet es tūlkoju, kā bija rakstīts.- nedaudz vairāk kā 1/4
Ja nemaldos, tad stūre ir viss dārgākā no visas formulas(vismaz pirms 5 gadiem) irspējams arī kļudos!