Eiropas Accord
Honda Accord eiropas versija
Ražošanas gads
1998–2003
Montāža
Anglija
Vidēja lieluma
Virsbūves veids
5-Durvju Sedans;Hetčbeks
1998 - 2003 Eiropas Accord Sedans
Europas Honda Accord, ražota Anglijā, un kļuva ļoti atšķirīga no saviem brāļiem modelēšanas ziņā, kā arī bija īsāks nekā JDM un Amerikas tirgus Accords. Tā bija pieejama sedana un hetčbeka versijā,.
Standarta apdari (un interjera kvalitāti) Honda Accord bija virs standarta līdzīgām automašīnām (Ford Mondeo, Peugeot 406, Opel Vectra u.c) savā klasē. Pamata S nāca ar ABS, signalizāciju, imobilaizeru, un gaisa kondicionieri kā standartu, SE dodot iespēju Metāliskajai krāsai, kruīzkontrolei, klimata kontrolei un vēlāk satelīta navigāciju. 1998 - 1999 ES nāca ar visu (izņemot satelīta navigācija joprojām nav obligāta) un ar pilnu valriekstu un ādas salonu un ar priekšējo sēdekļu apsildi. Tas tika aizstāts ar SE Izpildi 1999 beigās. ES versija bija neliela 2001.gadā, tostarp izmaiņas restēs, sakausējumos, bamperos un gan aizmugurejos un priekšējos lukturos. 2001.gadā apdares klāsts tika paplašināts ar tipa V, kas pilnībā piekrauts ar ādas apdari,
2001 Europas Accord Sport Sedan
Tehniskie rādītāji
Honda Accord Type-R (CH1) modelis tika pārdota Eiropas tirgos. 2156 cm ³ (2,156 L; 131,6 cu in) I4 H22A7 VTEC dzinējs. Vērtējums 220 ZS (160 kW, 220 Zs) @ 7200rpm un 221 N • m (163 £ • pēdu) @ 6700rpm. LSD ( ierobežotas slīdēšanas diferenciāli) un spēcīgāka bremzēšana nāca standartā. Citi dzinēji šajā modelī iekļauti 1.8l F18B ar VTEC dzinēju jauda ir 136 z/s un 2L F20B6 ar VTEC dzinēju jauda ir 145 Zs. Type-V model (2001-) iekļauj F23Z5 VTEC motoru.
Type-R, Type-V, var atzīt ar žetonu uz priekšējās restes un motora pārsega vāku. Diapazona SE Izpildu top tikai kļuva par tādiem noteikti 2000 ar nozīmīti "SE EXECUTIVE" uz bagāžnieka vāka. Valriekstu apdare salona arī samazinājās par SE izpilddirektora laikā un vairāk intuitīvu Klimata kontroles sistēmas pielikšanu