Šit foto ir uztaisīts tā ,ka mašina ir gara un kā limuzīns.
un šāds izskatās reāli xi,xi,xi!
Vis būtu baigi labi,izņemot vienu lietu,pie mums tu pat oriģinālo bāku nedrīksti nomainīt,nerunājot jau nemaz par rāmja modifikācijām vai tā mainīšanu.
Man ir orandžs Dņepr MT10/36, krāsa oriģināla. Norestaurēts un tiko kā dabūju atpakaļ dzinēju no pārlasīšnas kur uzlika elektronisko aizdedzi cilindrus priekš 95 benzīna un jaunus karburatorus. Salikšu kopā ies kā velns.
Daudz, daudz muļķību sarakstīts. Sākot jau ar to, ka autors nezina, kas ir lendlīze un beidzot ar to, ka sajauc dažādu rūpnīcu ražojumus, nezin kāpēc visu pabāžot dem "Dņepr" zīmes. Diemžēl man ir liels slinkums pārskaitīt visas kļūdas, jo tas varētu pārvērsties par garlaicīgu lekciju. Ja cilvēks restaurē vēsturisku motociklu, tad tomēr varētu gaidīt, lai viņš kaut ko zina par vācu Zundapp KS750 un BMW R71, kuru pēcnācēji ir Dnepr. Un vispār Dņeprus ražoja Ukrainā, nevis Krievijā.
nu, prieksh krievu razhojuma, ljoti labi motocikli, taapat, kaa Ural!
ar paareejiem nemaz nav veerts smeereeties, jo ja vinji iet, tad iet, ja neiet, tad neiet...kaa saciit jaasaka, lielaaka taisiishana, nekaa braukshana!
http://thevintagent.esmu_kruts_blogeris/2011/11/short-history-of-wankel-motorcycles.html
Rekā, izrādās pirms Dņepras bija vēl ļoti daudzām firmām moči ar rotora dzinēju.
raksts labs, vienigi pilnai laimei ievadā derētu nomainit krievu motocikli uz padomju motocikli, jo Tavs mīļakais motocikls nav ražots Krievijas teretorijā, bet Ukrainā, vēl derētu nedaudz apgūt vārdu eksporta un eskorta nozīmi - neticu ka viņi pārdeva ārzemniekiem močus ar visām bākugunīm.