Paturot parasta kvadricikla un parasta sniega motocikla funkcionālās priekšrocības, Aleksejs Mihailovs piedāvā padomāt, ko varētu dot abu transporta veidu apvienošana. Pēc Alekseja domām, tieši šāda kombinācija – no kāpurķēdes un riteņiem priekšā – varētu iemiesot absolūto visurgājēju.
Lai arī virtuālajā konceptā viss ir, er, konceptuāls, dizaineris iecerējis TrakRok šasiju izgatavot no alumīnija, bet spēkstacijas lomu pildītu tā saucamā degvielas šūnu sistēma, kas no ūdeņraža ražo elektrību. To paredzēts padot diviem elektromotoriem priekšējo riteņu piedziņai un vēl diviem motoriem, kas uzstādīti ķēdes mezglā. Pēdējais iecerēts kā autonoma vienība, ko nepieciešamības gadījumā var izmantot atsevišķi. Aleksejs uzskata, ka šāds transportlīdzeklis varētu interesēt visplašāko cilvēku loku, sākot ar militāristiem un fermeriem, un beidzot ar aktīvās atpūtas cienītājiem.
Lai kā arī būtu ar koncepta tehnisko pusi un eventuālo pielietojumu (Motogrāfam ir aizdomas, ka virziena maiņa ar TrakRok varētu būt stipri apgrūtināta), Aleksejam neapšaubāmi ir izdevies lielisks dizains, kas iederētos starp jebkura lielā ražotāja veiksmīgākajiem produktiem.
Tam arī nevajadzētu būt pārsteigumam, jo Toronto, Kanādā, dzīvojošais Hamberas koledžas absolvents ar grādu industriālajā dizainā ir guvis vērā ņemamus panākumus starptautiskos konkursos, tostarp, tādos, kas cieši saistīti ar autobūves nozari. Šobrīd Aleksejs strādā kā pašnodarbināts dizaineris, viņa citus darbus var apskatīt šeit: http://www.behance.net/AMVdesign