local-stats-pixel

Detaļa (durvis). II79

Nu gan panesās diskusiju vētra pirmās daļas komentāros, riktīgs cepamis raksts sanāca, sāku pat piedomāt vai ir jēga man rakstus vispār vairs taisīt. Kā noskaidrojās, visi katru entuziastu interesējošie modernākie procesi rūsas likvidēšanā un autiņu uzfrišināšanai ir pieejami internetā, visas pareizās tehnoloģijs ir aprakstītas tehniskajās grāmatās un katram esntuziastam kaut kur pagūltē vai pūralādē elementāri atradīsies visi modernākie instrumenti ar ko veikt nepieciešamās manipulācijas. Sanāk, ka es vienīgais kā vecs dinozaurs, rādu jaunatnei kā ar izmirstošajām metodēm savus ne pirmā svaiguma metāla lolojumus mājas apstākļos nedaudz atsvaidzināt.

Pa to laiku ko esmu pavadījis Spokos esmu saņēmis pāri par 10 000 vēsulēm , ar jautājumiem pēc padoma par autotēmām apmēram ap 6 000.vēstulēm, uz 5909 vēstulēm esmu atbildējis, devu padomus un konsultācijas. Tiesa, viena daļa vēstuļu bija ar darba piedāvājumiem uz kuriem nosūtīju konkrētu atbildi : " Diemžēl diennaktī ir tikai 24 stundas un man tikai divas rokas. Vispār jau mani raksti nav reklāmai, tie domāti vairāk kā informācijas un iedvesmas materiāls jaunajiem darboņiem, censoņiem un interesentiem. Pats strādāju maizes ceptuves firmā, autiņu ķīlēšana ir vairāk kā hobijs, principā strādāju tikai ar savu šauru ilggadīgo klientu loku (radi, draugi, paziņas), arī cenas stipri palielas, jo strādāju ar vieniem no kvalitatīvākajiem materiāliem. Bija man te kādreiz tāda iespēja, laiks un līdzekļi kad ar spokiem un viņu autiņiem kopīgi varēju pa lēto, pa pašizmaksu, par skaistām acīm padarboties, bet patreiz apstākļi sagrozījušies, nevaru vairs atļauties šādu opciju, darba pilnas rokas un arī ceptuves firmai nav tie labākie laiki. " Paskaidroju lasītājiem par tām " padārgjām " cenām pieminētajām vēstulēs, to rakstu lai atbiedētu, atsistu apetīti potenciālajam klientam.

Ja kādam izskatās, ka es reklamējos, atsitu klientus, mēros krāniņiem vai sastādu kādu konkurenci, tad tā ir viņa paša bēda, es vienkārši darbojos kā daudzi citi šķūnīšu darboņi savā nodabā neizmantojot ūberkrutos instrumentus un kosmiskās tehnoloģijas. Raksti domāti šauram interesentu lokam, domubiedriem, tiem kuri paši ar savām rokām cīnās un neoperē ar lieliem budžetiem, kuri nevar atļuties savu pāris simtus vai pāris tūkstošu vērtu auo atdot zolīdā servisā uz remontu, kur remonta tāme pārsniegs autiņa vērtību. Nekad neesmu teicis, ka tas ko un kā es daru ir absolūti pareizi un tikai tā ir jādara, es parādu kā es to daru un tālāk jau katra paša izvēle kā rīkoties.

Par tik cik ir pieprasījums ( interese) , tad būs arī piedāvājums (raksti), ja interese pazudīs, nesaņemšu vētsules no interesentiem, tad varēšu mierīgu sirdi arī savu darbību rakstu frontē atcelt..

Pie kā tad paliku ? Nečakarēsim Jēzu, jāturpina darbošanos pie durvīm, tāpat taču nevienam neko nepierādīšu un jaunu ameriku neatklāšu.

Raksta sākums : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Detala-durvis-I/757321

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3 »
641 2 79 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 79

0/2000

Negribu būt uzbāzīgs, bet... kur trešā raksta daļa aizķērusies?

0 0 atbildēt

"...ar jautājumiem pēc padoma par autotēmām apmēram ap 6 000.vēstulēm, uz 5909 vēstulēm esmu atbildējis,.."

Sash, Tev vajag sekretāri  emotion

0 0 atbildēt

Tas ir Leo pirmais koments "Kādu laiku vēroju Sašas darbību, bet nu neizturēju un piereģistrējos......

Saprotu, ka uz maziem pušeļiem atstāj iespaidu, bet ne uz zinošiem cilvēkiem ar stāžu!

Rūsas noņemšana ar fleksi un rotējošo birsti ir zem katras kritikas tas ir gateris augstākā mērā, birste rotējot uzkarsē metālu un pārvelk rūsas perēkļiem mikroplaisām un bedrītēm plānu plēvīti, rūsa paliek apakšā, visa veida ķīmiskā rūsas apstrāde vairs nedarbojas jo plēvīte ir starpā, kad rūsa atkal iznāks ir atkarīgs no špakteles, gruntskrāsas un paŗējo slāņu biezuma!

Esmu redzējis dzīvē tavus darbus.............."  Kas tas ir ja ne uzbrauciens Sašam un lasītājiem? Viņa teksts pārvelk pāri plānu plēvīti, nu sorry... Varēja sākumā iepazīstināt ar sevi, normālā valodā komunicēt ar lasītājiem un autoru, tad būtu bijis savādāk, un iespējams visi forši parunātu par dzelžiem.

0 0 atbildēt

Jāni no tevis raksts, kas ko un kā, savādāk tikai uzklupat virsū cilvēkam ar savām uber krutajām zināšanām. Komentārā par žiguli tu kaut kā divdomīgi izsakies, līdz galam nevar saprast tavu domu. Starp citu rūsēs vai nerūsēs pēc apstrādes ar drāšu ripu atkarīgs no pēcapstrādes, tāpat kā ar smilšu strūklu. Katrs rūsas apstrādes veids prasa savu tehnoloģiju. Tā kā Leo un tavs komentārs uzskatu ir lieks. Ja ir salīdzinoši jauns auto, tad lūdzu pie Leo, ja gribās ilgāk pačakarēties un iegūt rezultātu, kas apmierina entuziastu lūdzu tad pie tevis. Bet ja ir jau autiņš gados, kuram jāiziet skate, un jāmizo vēl kādus gadus, tad pie raksta autora. Un cik saprotu cilvēki kuriem viņš ir palīdzējis savest rumaku kārtībā, brauc pie viņa ciemos atkal. Tā kā katram sava auditorija.

0 0 atbildēt

Kāds var teorijā pamatot, kas tā par plēvi kura pārvelkās vai nevar. Krāsotāji un špaktelētāji nav rādītājs. Viņiem var nepatikt tikai gludā apstrādes virsma, jo špaktelis turās grūti klāt. Kā no tērauda sariem uz tērauda virsmas var palikt plēve!? Vairāk izklausās pēc kārtējās fobijas ko iestāstīt klientam.

0 0 atbildēt

Es par vēl šajā pasaulē vēl nebiju parādījies, lai gan pa vidam starp 30 un 40 jau ir... Tagad man skaidrs kāpēc tev tāda interese par elektro ierīcēm. Vai esi vēl kādās skolās gājis, strādājis kopā ar meistariem, jeb pats visam izbūries cauri? Tagad zini strādājot jebkur pietrūkst tieši darbā norūdīto cilvēku, kuri var ko pamācīt jaunajiem, pats nodarbojos citā sfērā, bet tāpat ļoti pietrūkst tieši padomu no cilvēkiem ar reālu darba pieredzi, ari nākas visam burties pašam cauri. P.s. gaidu nākamo rakstu.

0 0 atbildēt

Saš ja nav noslēpums, kurā tehnikumā mācijies?

0 0 atbildēt