local-stats-pixel fb-conv-api

Detaļa (durvis). II79

« 1  2  3 »
641 2 79 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 79

0/2000

Ha, kārtējo reizi varam redzēt Latvju tautas mentalitātes izpausmes jeb,ka tikai vienam otru apēst. Kā jau agrāk esmu teicis visu cieņu Sašam par centību un vēļēšanos nodot zināšanas tālāk. Savukārt tiem, kas raksta pārgudrības - lai nokalst mēle. Es pats savos 30 pāri gados nolēmu pilnīgi mainīt dzīvi un iet mācītis par auto mehāniķi koledžā, jo pašam ir interese un arī Šašas garadarbi tā teikt bija reāls piemērs. Tātad vēlreiz visu cieņu par vēlēšanos un spēju nodot zināšanas tālāk - Paldies!

29 1 atbildēt

Saša - Tavus rakstus lasa un lasīs. Vienmēr atradīsies kāds kas ar dzīvi neapmierināts un gatavs visus pamācīt. 

Par cik arī Saša iemet pa kādam citātam, es no latīņu valodas lekcijām acerējos labu sakāmo - 

verba volant scripta manent... vārdi aizlido, uzraksti paliek... šajā gadījumā lai runā darbi nevis vārdi.

Un Sašam darbi ir pietiekoši

17 0 atbildēt

Leons Bargais vnk nav informēts par to kādi apstākļi un iespējas ir vidusmēra garažā un gribēja paspīdēt ar savām akadēmiskajām zināšanām emotion  ...  Cik tas bija vērtīgi katrs pats var spriest...

Esmu liels Sasha Aleksandra rakstu un darba cienītājs un spoki daudz zaudētu ja Aleksandrs savu darbību rakstu frontē pārtrauktu jo tie ir vienīgie kas atspoguļo reālu secību auto virsbūves remontiem un dažādām ķibelēm.

Tā ka ceru ka daudz pie sirds neņēmi un savu darbību turpināsi visās jomās... emotion  

P.S. Ja nav noslēpums ar ko maizes ceptuvē nodarbojies?

10 0 atbildēt

Necepies par visiem pargudriniekiem. Lielaka daļa no viņiem nav ar savām rokām neko tādu darijusi. 

Saku to tapēc ka pats ko līdzigu daru (auto pec avarijām), tapēc arī saprotu ka pargudri komentāri ir lieki, jo cik situācijas un autiņi tik dažādas pieejas. Un ja pat serviss vai garāža ir labi aprīkota tik un tā katrā situācija jārīkojas individuāli un ar savu pieeju katram projektam. 

Lasu, baudu Tavus rakstus un arī daudz ko iemācoties jaunu pielietoju savā darba. 

10 0 atbildēt

Sveiki tehnikas mīļotāji. Kā iepriekšējā raksta komentārā norādīju, tad arī ar smilšapstrādi nebūs īsti līdzēts, jo ja iedomājās ka tas smilšu grauds ir tāds meteorīts, kas krīt uz sarūsējošo metāla virsmu, nu tīri teorētiski viņš var to rūsu vēl dziļā metālā iedzīt. Tā kā katrs strādā ar viņam ierastiem instrumentiem, galvenais ir rezultāts, un kā katrs rezultātu dabon, tas ir viņa ziņā. Piemēram tas Leons "vārgāis" savādāk viņu nevaru nosaukt, jo izņemot analoģiju, un fizikas skolotāju piesaukšanu vairāk gudrību izstāstīt arī nevarēja. Varbūt pārāk aizņemts vai kā savādāk. Jo te apstākļi tādi kurš tuvāk silei un ar pazīšanos, tam ar nāk, un nav svarīgi vai ar smilti vai ar šmirģeli. Tā kā Saš turies, personīgi es veru spokus vaļā tik dēļ taviem tehniskajiem rakstiem, diemžēl Latvijā cita ne viena blogera nav kurš vestu dienasgrāmatu par šo tēmu. Tā kā cepuri nost par tavu rūpību, neatlaidību un vēlmi izglītot jaunatni. Un ja arī ir tā reklāma, nu sorry arī teorētiskās mehānikas grāmatas autoru var nosaukt par pašsavtīgu reklamētāju. Kas māk tam nāk.

10 0 atbildēt

Kāpēc jūs to ōpi tā nogānījāt? Pat ja cilvēks teiktu pilnīgas muļķības vai tāpēc vajag šitā gānīt? Vienkārši parādāt savu līmeni emotion Ōpim laikam bija pilna sirds saskatoties remontus emotion

Droši vien arī nodirsīsiet, bet es no tā nebaidos emotion laikam būšu vienīgais, bet es piekrītu Leonam! Ne par visiem 100% jo viņš redz tikai to kas ir publicēts spokos, bet es pazīstu cilvēku, kuram Saša ir palīdzējis krāsot žiguli un arī žiguli dzīvē redzējis emotion

Visumā varu daudz ko uzrakstīt, bet centīšos savilkt īsumā!

1. Par kompresoru un strūklošanu:

a.Nav jābūt biezajam, es pats saviem spēkiem tieši priekš strūklošanas esmu uztaisījis vairākus kompresora variantus no auto iekšdedzes dzinēja, jā man tas ir izmaksājis krietnu summiņu, bet tikai tāpēc, ka tas viss bija liels eksperiments, summiņa ir mazāka kā ja būtu jāpērk lietots dīzeļkompresors, bet tāpat pietiekoši liela. Ja ir zināma recepte tad gan tas izmaksā salīdzinoši maz un rezultātā ir lēts un ražīgs kompresors! Tieši ražiba ir galvenais, spiediens ir mazāk svarīgs, galvenais, lai tās 7 vai 10 atmosfēras nodrošina nepārtrukti. Pie manis ir braukuši konsultēties un internetā konsultējušies cilvēki un atkārtojuši vienkāršākus variantus. Zinu vismaz trīs veiksmīgus atkārtojumus.

b. Nu tas, ka nav telpu kur strūklot ir tikai atrunas, pats uztaisīju kasti, kur to darīt, kad strūkloju čoma seņča golfam apakšu sliekšņus un durvis tad uzcēlām saliekamo telti, mazākām detaļām, durvīm, kapotiem ir mazā dārza telts ko veikalā var nopirkt.

Ar šito nenodarbojos biznesam, darbs man ir citā jomā, krāsoju ko remontēju sev, radiem un labiem draugiem, bet tā kā cilvēki iegūlda naudu materiālos+ par darbu arī nedaudz tad cenšos to darīt tā, lai pēc pusgada neizlien rūsa.

2. Pats ar žiguli cīnījos kad pa ziemu braucu, nofleksē sliekšņus, nogruntē ar div-komponentu grunts krāsu, nokrāso, bet pēc mēneša rūsa ārā! Kad beidzot procesu atkārtoju, bet jau ar strūklu + mitrā laikā kas nu gan nav labi tad vairs nekādas rūsas!

Kad bija kompresors ar diviem žiguļa motoriem izmantoju būvniecības veikalā pirktu smilšojamo pistoli, vienu galu spainī ar smiltīm otru pie kompresora un mauc emotion Ir gan jau uzbūvēts strūklas katls, tiks pārtaisīts, bet var teikt ka ir un arī pistole taps paštaisīta tāda lai ir ērti strādāt.

Un par to plēvi kas pārvelkās, ziniet? Ir taisnība! Pats esmu pieredzējis un runājot ar krāsotājiem to ir teikuši. Bērnībā dzīvojos pa RAFu tieši ITC dntes ielā, tur bieži krāsotājiem palīdzēju, vectēvs kādreiz savus autiņus krāsoja un ņēma kaimiņu, bērnībā esmu atslīpējies špakteli dafiga emotion un ko no visa tā iemācījies emotion vectēvs izmantoja rūsas likvidēšanai kādu speciālu smāķi, kuru vai nu ļopenēm vai zemūdenēm izmantoja krievu laikos, tas palīdzēja pamatīgi ar birstēm tikai lielumu notīrīja, ar rokas birsi.

3. Un runājot par tādām detaļām kā durvis, esmu arī šādi griezis gabalus un aizvietojis ar citiem, bet parasti šādos gadījumos, lai būtu jālieto pēc iespējas mazāk špakteļmasa un tas viss labāk turētos kopā izmantoju alvu, aplodēju ar tāda pulvera palīdzību ko sauc par „pļusu” vot šādu stūri kā durvīm visu aplodē, nokasa lieko alvu un špakteļmasa tad vajadzīga pavisam minimāli emotion

 

Man ir ko parādīt no auto darbiem, sākot ar elektroniku, mehāniku, dzinēju forsēšanu un arī krāsošanu, kā reiz par šo gadu trīs savi autiņi jāuztaisa. E36 driftam un citām disciplīnām būvējās, e30 kūtiņu jāatjauno, kur arī būs bagāžnieka vākam kante jauzaudzē, kompresors pēdējais lielais varinatns drīz saliksies un kaudze citu deveisu emotion

Kādus rakstus droši uztaisīšu, bet internetā dzīvot arī netaisos emotion

 

5 0 atbildēt

Neņem galvā Saša šo lēkātāju cepaku. Vienmēr atradīsies kāds gudrais, kas citu nories.

p.s.

Ja nav grūti atbildi uz manu jautājumiņu pirmajā daļā par tām strūklām. Man jau liekas ka ar strūklu ir ātrāk un labāk.

5 0 atbildēt

Par labiem darbiem un nodomiem soda, kārtējo reizi pierādījums šim teicienam emotion

5 0 atbildēt

golfiņam krāsa baigi smuka!! emotion

4 0 atbildēt
17 avatars17

emotion 

4 0 atbildēt
JR avatarsJR

Man ne autiņš ir,ne es baigi tehniskais čalis esmu,vienkārši prieks ir lasīt tavus rakstus,ļoti pozitīvi,interesanti un pamācoši! Turi buru,Saša! emotion

3 0 atbildēt
Varu pateikt pāris lietas-tie kas te umņičī ka ir baigie meistari un visu zin labāk par citiem ir totāli dauņi,par štrumiem runājot-kādus meistars lieto,tādi labi.kādu nolikt var dēļ kautkā tāda var tikai atkal dauņi,cik man sanācis saskarties ar tādiem visgudrākajiem servisa meistariem,parasti pie vienkāršakajām lietām iestājas tumsa,nezin in smadzene nerubī,tiem kas rubī,liek te rakstus kurus visi apbrīno.Veiksmi turpmākajos darbos.Ar apbrīnu lasu visus rakstus.
3 0 atbildēt

Pateicamies Dievam , ka tas radīja tādu tehnoloģiju kā špakteli! emotion

3 0 atbildēt

emotion

Kā vienmēr, gaidīšu turpinājumu. Veiksmi! emotion  

2 0 atbildēt

Jāni, kāds tam visam sakars ar Sašu? Nu tu jau sāc tā kā Leo analoģijās rakstīt. + ja rūsai klāt netiek drāšu birstes sars, tad klāt tikt grūti arī smiltīm, caurejoša rūsa ir caurejoša. Ja ar birsti to dara kārtīgi, nesačakarējot virsmu, kārtīgi to pēc tam apstrādājot ar pretrūsas līdzekli, vai arī tad rūsa varēs turpināt veidoties? Jo ceļš uz āru tai ir nobloķēts ar pretrūsas līdzekli, un ceļam uz otru pusi tai nepietiks spēka, jo nav ūdens un skābekļa ar ko veidot tālāko taciņu. Un ja runā par smilti, nezinu kā tavai iekārtai, bet kad es strādāju ar to bīj sajūta ka gaiss ir pilns ar ūdens tvaiku. Sanāk ka vienlaicīgi ar smilts graudu dzelzs porā tiek iesista arī ūdens pile. vēlāk tā virsma pastiprināti korodēja. Ar to tikai gribēju sacīt ka pareizas tehnoloģijas ievērošana atļauj strādāt ar jebkuriem instrumentiem. Arī ar roreni var strādāt ja to izmanto pareizi, neliekot tās galā caurules lai dabūtu automātam skrūvi vaļā piemēram... Krievu atslēgu komplekts arī ir super instruments ja to pareizi izmanto, norūda un noslīpē. Tā kā katram meistaram savs, var arī ar vācu atslēgu komplektu visu sačakarēt ja rokas aug no nepareizās vietas emotion. Biju ielūkojies tavā mājas lapā, redzu ka ņemies ar močiem?

2 0 atbildēt

Paldies Jāni par komentāru par apstrādi. Žēl par uzbraucienu par saprašanu emotion. Pats esmu ar smiltīm agrāk pūtis, tikai ne autiņus. Riebīgi palika pēc visdegunīgā Leo komentāriem, tādi cilvēku uzdzen dusmas.

2 0 atbildēt

Kā jau parasti, man tāda aizdoma par to žiguli arī bija

2 0 atbildēt

No pīlēna par Gūlbi! emotion

2 1 atbildēt

Tas ir Leo pirmais koments "Kādu laiku vēroju Sašas darbību, bet nu neizturēju un piereģistrējos......

Saprotu, ka uz maziem pušeļiem atstāj iespaidu, bet ne uz zinošiem cilvēkiem ar stāžu!

Rūsas noņemšana ar fleksi un rotējošo birsti ir zem katras kritikas tas ir gateris augstākā mērā, birste rotējot uzkarsē metālu un pārvelk rūsas perēkļiem mikroplaisām un bedrītēm plānu plēvīti, rūsa paliek apakšā, visa veida ķīmiskā rūsas apstrāde vairs nedarbojas jo plēvīte ir starpā, kad rūsa atkal iznāks ir atkarīgs no špakteles, gruntskrāsas un paŗējo slāņu biezuma!

Esmu redzējis dzīvē tavus darbus.............."  Kas tas ir ja ne uzbrauciens Sašam un lasītājiem? Viņa teksts pārvelk pāri plānu plēvīti, nu sorry... Varēja sākumā iepazīstināt ar sevi, normālā valodā komunicēt ar lasītājiem un autoru, tad būtu bijis savādāk, un iespējams visi forši parunātu par dzelžiem.

0 0 atbildēt

Jāni no tevis raksts, kas ko un kā, savādāk tikai uzklupat virsū cilvēkam ar savām uber krutajām zināšanām. Komentārā par žiguli tu kaut kā divdomīgi izsakies, līdz galam nevar saprast tavu domu. Starp citu rūsēs vai nerūsēs pēc apstrādes ar drāšu ripu atkarīgs no pēcapstrādes, tāpat kā ar smilšu strūklu. Katrs rūsas apstrādes veids prasa savu tehnoloģiju. Tā kā Leo un tavs komentārs uzskatu ir lieks. Ja ir salīdzinoši jauns auto, tad lūdzu pie Leo, ja gribās ilgāk pačakarēties un iegūt rezultātu, kas apmierina entuziastu lūdzu tad pie tevis. Bet ja ir jau autiņš gados, kuram jāiziet skate, un jāmizo vēl kādus gadus, tad pie raksta autora. Un cik saprotu cilvēki kuriem viņš ir palīdzējis savest rumaku kārtībā, brauc pie viņa ciemos atkal. Tā kā katram sava auditorija.

0 0 atbildēt