13.vieta- 1959.gada Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione. 2010. gadā tika nosolīts par 7.26 miljoniem.
12.vieta- 1929.gada Mercedes-Benz 38/250 SSK. Izsolē pārdots par 7.4 miljoniem dolāru. Tikai 33 šādi auto tika izveidoti. Auto tika pārdots 2004. gadā un tajā laikā tas bija dārgākais Mercedes pasaulē.
11.vieta- Maybach Exelero. Cena 8 miljoni dolāru. Maybach Exelero ir īpašs modelis, ko Maybach rūpnīca izveidoja pēc Fulda riepu ražotāja pasūtījuma. Pirmoreiz Maybach un Fulda sadarbojās jau 1930ajos gados, kad Maybach priekš Fulda izveidoja auto, kurš bija paredzēts īpaši augstu ātrumu sasniegšanai. Ar šī auto palīdzību Fulda vēlējās reklamēt savas jaunākās riepas, kuras bija paredzētas īpaši augstām slodzēm. Exelero priekšgājējs bija revolucionārs plūdlīniju auto, un tas tika uzbūvēts tikai vienā eksemplārā uz Maybach SW 38 bāzes. Augstas veiktspējas riepas (tolaik tām bija jāiztur ātrumi līdz pat 200km/h) ar šī auto palīdzību tika testētas līdz 1938.gadam, bet, diemžēl, Otrā pasaules kara laikā šis auto aizgāja nebūtībā.Milzīgo 315/25 ZR 23 riepu testēšanu uzticēja Klausam Ludwigam, kurš Itālijas Nardo trasē ar otro piegājienu sasniedza 351.45km/h lielu ātrumu, tādējādi pārsniedzot nepieciešamos 350km/h un pierādot riepu izturību pie ekstrēmi lieliem ātrumiem. Ievērojams ir arī ātrums, ar kādu Exelero sasniedz 100km/h – tās ir tikai nieka 4.4 sekundes pie 2730kg augstas auto pašmasas.
10.vieta- 1937.gada Mercedes-Benz 540K Special Roadster. Cena 8.2 miljoni dolāri. Šis auto aprīkots ar 5.4 litru dzinēju un tā jauda bija 180 zirgspēki. Tā maksimālais ātrums bija apmēram 170km/h-tam laikam tas bija ļoti ātri.
9.vieta- 1962 Ferrari 330 TRI/LM Testa Rossa. Izsolē tika pārdots par 9.2 miljoniem. Vēl viens klasisks sacīkšu ferrari tika pārdots 2007. gadā Maranello izsolē par iepriekš minētajiem 9.2 miljoniem dolāru. Šis auto ir arī piedalījies 24 stundu Lemānas sacīkstēs 1962. gadā.
Reklāma
2.vieta- 1907.gada Rolls Royce Silver Ghost. 2005. gada ta cena bija 35miljoni usd. Auto apgadats ar 50 zirgspeku dzineju. Auto virsbuve ir taisita no tira sudraba.
1.vieta- 1936.gada Bugatti Type 57SC Atlantic automobilis. Pārdošanas cena dažādos avotos minēta sākot no 30 līdz 40 miljoniem USD. Jebkurā gadījumā tā ir augstākā summa, kas jebkad samaksāta par vienu automašīnu. Pircēja vārds netiek atklāts. Kopumā pasaulē saglabājušies divi Bugatti Type 57SC Atlantic eksemplāri. Viens no tiem pieder slavenajam dizainerim Ralfam Lorēnam. Pārdotā automašīna līdz šim piederēja neirologam Pīteram D. Viljamsonam, kurš nomira 2008. gadā un bija Amerikas Bugatti kluba vadītājs.
6.vieta- 1957.gada Ferrari 250 testa rossa. Ferrari 250 Testa Rossa ir retro sacīkšu auto, kurš apgādāts ar 300 zirgspēku V12 dzinēju, kura darba tilpums ir 2953 kubikcentimetri. Tika uzbūvēti tikai 22 šādi modeļi. Izsolē tas tika pārdots par 12 miljoniem dolāru.
Reklāma
5.vieta- 1934.gada Rolls-Royce Phantom II 40/50 HP Continental. Pārdots 2000. gadā par 13 miljoniem. Auto aprīkots ar 7.7 litru dzinēju un tas aprīkots ar 14 gaismas lukturiem. Speciāli būvēts priekš Maharajah of Rajkot.
4.vieta- 1963. gada Ferrari 250 GTO. RM Auctions reto automobiļu izsolē 1963. izlaiduma gada Ferrari 250 GTO saskaņā ar neoficiālu informāciju pārdots par apmēram 18 miljoniem ASV dolāru. Pēc neoficiālas informācijas tas ir britu TV un radio pārraižu vadītājs Kriss Evanss, kurš auto fotogrāfiju publicējis savā Twitter vietnē, atsaucoties uz WorldCarFans.com, raksta Lenta.ru. Kā izsolē iztērētā naudas summa tiek minēti 12 miljoni sterliņu mārciņu jeb 17,7 miljoni ASV dolāru.