local-stats-pixel

Dacia Sandero Stepway3

5 0

Tehniskā ziņā "Stepway" no parasta "Sandero" atšķiras tikai ar par 2 cm augstāk virs zemes paceltu virsbūvi. Šķiet izmantoti ir amortizatori un spirālatsperes ar garāku gājienu, jo citi jaunumi balstiekārtā nav novērojami. "Stepway" tiek piedāvāts ar diviem no trim "Sandero" arsenālā esošajiem motoriem – ar 1,6 l (87 ZS) benzīna un 1,5 l (68 ZS) dīzeli. Sēžoties "Stepway", nācās aprast ar ļoti vieglu un mazinformatīvu sajūgu. Regulējums sajūga diskam ar spararatu liek saslēgties tikai pašā pedāļa gājiena augšā. Varbūt dāmām patiks. Toties stūre ir salīdzinoši pasmaga, salīdzinot ar daudziem citiem auto. Tas tāpēc, ka "Stepway" ir tagad vairumā piemirstais hidrauliskais pastiprinātājs nevis elektrohidrauliskais vai elektriskais. Skaņas izolācija salonā nav šī auto stiprā puse, lai gan motora troksnis nav uzbāzīgs, vairāk dzird riepas un lielākos ātrumos vēju. "Stepway" balstiekārta ir elastīga un ar komfortu panes sliktu ceļu bedres un bruģi. Lielie riteņi un salīdzinoši zema profila riepas (195/55), kas šķiet izšķērdība mazbudžeta automobilim, tomēr dod arī savu labumu.Krustojumu kariņi nav "Dacia" automobiļu aicinājums, arī "Stepway" tam nav domāts, bet ikdienas satiksmes plūsmai gan pilsētā, gan uz šosejas jaudas un dinamikas 1,6 l motoram pietiek ar uzviju. No vietas ātrumu 100 km/h auto, nepārslogojot motoru, sasniedz ar trešo pārnesumu ātrāk nekā 13 sekundēs. Līdz 60 km/h ar otro pārnesumu ieskrienas 6 sekundēs, un apdzīšana, paātrinoties no 60 līdz 80 km/h, kā arī no 90 līdz 110 km/h, grūtības nesagādā.

 

Tehniskie rādītāji (ražotāja dati)

 

Garums (mm) 4024 Platums bez spoguļiem (mm) 1753 Augstums bez reliņiem (mm) 1550 Riteņu garenbāze (mm) 2588 Klīrenss (mm) 175 Pilna masa (kg) 1561 Dzinējs 1,6 l (1598 cm³)
jauda 87 ZS pie 5500 apgr./min
grieze 128 Nm pie 3000 apgr./min
Degviela Benzīns E95 Maksimālais ātrums (km/h) 163 Dinamika 0-100 km/h (s) 12,4 Degvielas patēriņš (l/100 km) Pilsētā – 10,2
Uz šosejas – 6,1
Jauktā režīmā – 7,6
Ātrumkārba 5 pakāpju mehāniskā Apgriešanās laukums (m) 10,4 Bremzes Priekšā ventilējamas disku
Aizmugurē trumuļu
Degvielas tvertnes tilpums (l) 50 CO2 emisijas (g/km) 180

 

 

Vērtējums

"Sandero Stepway" nelutina, jaunatklājumus nedāvā, bet ir pietiekams un paver salīdzinoši plašākas izmantošanas iespējas. Labs pārvietošanās līdzeklis īpaši lauku apvidos, kā arī pilsētu maz sakārtotā vidē. Uzbūvē vienkāršs un, cerams, attiecīgi maz problēmas sagādās arī ekspluatācijā. Neder ambīciju izrādīšanai, jo teju katrs veca "bembja" īpašnieks uz jums centīsies skatīties no augšas. Vismaz uz asfalta. Diemžēl 7667 latu cena nebūt vairs neliekas zema, ne tikai pašreiz valdošās krīzes dēļ, jo mazauto pasaulē, lai arī ne ar tādām spējām un ne gluži tik ietilpīga, arī bez "žiguļa" ir viena otra cita alternatīva. "Stapway' dīzeļmašīna turklāt maksā jau Ls 8560.

 

Reklāma
Reklāma
Reklāma
5 0 3 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://auto.delfi.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 3

0/2000

no aizmugures peec bulku vaagja bishkjiit :D un tai pashai aizmugureiarii ir kkas no ssang yong jeb kaa vinjsh tur :D

0 0 atbildēt

reno ir sūdīgas mašīnas, tad kapēc lai šitā būtu laba?

0 0 atbildēt

nejau visiem patik citiem patīk un citiem nepatik

0 0 atbildēt