Piemēram jauno gultni
Un to iepresējam
Neaizmirstam ielikt jaunu sprostgredzenu
Visas skrūves tiek sasmērētas ar speciālu kapara pastu, kura nākotnē atvieglos remontu, kā arī aizsargās pret koroziju
Pieliekam jauno putekļu sargu un iepresējam atpakaļ rumbu, rumbu nepieciešams notīrīt no rūsas pēdām, lai novērstu vibrāciju
Pieliekam atpakaļ plauktu un saliekam rokasbremzes mehānismu, pieskrūvējot plauktu, nepieciešams to nostādīt transporta stāvoklī un tikai tad pievilkt skrūves, pretējā gadījumā sailentbloku mūžs nebūs ilgs
Viss rokas bremzes mehānisms tiek nopūsts ar speciālu aizsargu, kurš aizsargās rokasbremzes mehānismu no korozijas
Pati bremžu aizargmasa
Nosmērējam riteņa rumbu ar vara pastu, tas nodrošinās pret vibrāciju, uzliekam bremžu disku, suportu un varam likt atpakaļ riteni, pievilkt skrūves un doties ceļā, pievelkot skrūves neaizmirstam izmantot jaunu uzgriezni pusasij, kura kontrējošo vietu vai nu ir nepieciešams kernēt vai arī izmanojam šķelttapu, ja tāda ir paredzēta konstrukcijā
par to rumbas smērēšanu ar vara smēri ir dzirdēti dažādi viedokļi - gan ka vajag smērēt, gan ka nevajag. viens no viedokļiem ir, ka uzkārsējot disku smēre sakalst un tas var būt par iemeslu vibrācijai.