vēl viena bilde kā pirms izskatījās.
Viss noārdīts.
vēl viena bilde kā pirms izskatījās.
Viss noārdīts.
Pavisam noārdīts.
Lielākais panelis ir ārā beidzot, jārauj vecais polsterējums nost...
Nu Fuj!!!!
Iečekojam paneli... koks vēl ciešamā stāvoklī, līdz ar to atstājam, tik jāpārvelk ar citu materiālu.
Dažas detaļas jau saulītē nožuvušas.
Citas vēl turpina gozēties.
Pirmais slānis ir virsū, izmantoju 3mm porolonu ar drēbi.
Otrā kārta virsū, gaidu kad līme apžūs lai var likt atpakaļ.
Labs dampis
ar šito var arī braukt mierīgu ekskursijā apkārt Baltijas jūrai, pie viena ieskriet dzimtajā Latvijā.
Ja liec gāzi, tad labāk vai nu Anglijā vai Latvijā, un Latvijā vares arī iztaisīt speciālu izvadu, kuram varēs pieskrūvēt gāzes plītij klāt šļauku, un tad tusos būsi pirmais, jo pie tevis varēs kaut vai čaiņiku ar ūdeni uzvārīt no rīta tējai vai kafijai. Pie tam, vieta atļauj, tur var iebāz divus balonus zem gultas, kas stipri pagarina attālumu starp tankiem.
CIenu šādu pašdarbību, kā rezultātā veidojas laba pievienotā vērtība.
Lai veicas.
Man jau liekas ka šitajā busā agrāk ir porno filmēts... Uz ģenētisko materiālu un olbaltumvielām pārbaudījāt?!?
Pavisam glauni. Prātīgi darīji, ka pakaļā liki paklāju ar mazāku spalvu. Tam priekšējam manuprāt bija spalva pa garu.
Labs darbs, kas padarīts. Super!
P.S. Būs raksts arī no motora pārtaisīšanas?
Super, cepuri nost, bet, par patēriņu, negribu ticēt, ka tikai 14 pa pilsētu ar to 5.7. Kāda viņam pašmasa?
Mūsdienu vieglais ar ~3 litrīgu tā ņammā, kur nu vel šiatis vecais amerikānis smagais +tomāts. tur jābūt kā gazikam
Vienu brīdi kad braukāju ar 350z ar 3.5 motoru, papīros vien jau bija pilsētas režīmā, nevaru atcerēties, kkādi 20 bija, reāli dzīvē vairāk. So, šie cipari neliekas vispār reāli