Auto sportiskākā versija bija ZO6. Tai bija 400zs jauda, un samazināts svars. Auto nebija tikpat jaudīgs, kā iepriekšējās paaudzes ZR1, taču tas bija vieglāks, ātrāks, un daudz lētāks. Vienīgā vieta, kur auto bija sliktāks par ZR1 bija maksimālais ātrums. Corvette ZO6 spēja konkurēt ar tādiem superauto, kā Porsche 911 Turbo, Ferrari 360, un BMW Z8 ne tikai akselerācijas ziņā, bet arī vadāmības. Šī paaudze bija pirmā, kas spēja pa īstam konkurēt ar Eiropas elites auto, un ielauzties superauto kategorijā. Šo auto iecienīja arī pārbūvētāji. Vairākas tūninga kompānijas izveidoja motora uzlabojumu paketes, un arī individuāli tūneri uzlaboja šo auto dinamiku. Auto piedalījās arī GT automašīnu sacīkšu sērijā.
Corvette C6 (2005- )
Auto ir īsta amerikāņu muskuļa koncepcija. Lēts sporta auto ar samērā mazu komforta līmeni taču lielu braukšanas baudu, un ne tikai taisnē. Attēlos parādīts ZR1 konfigurācijā, kas ir jaudīgākā - 6.2l V8 motors ar kompresoru un 650zs. Inženieri atzīst, ka varēja iegūt vēl daudz vairāk jaudas no motora, bet viņiem bija bail, ka atsevišķas detaļas nevarētu ilglaicīgi izturēt šādu jaudu. Auto ir uzstādīta tāda lieta, kā keramiskās bremzes (pirmoreiz amīšu auto). Turklāt auto ir samērā vielgs, priekš saviem apmēriem - 1,5t.