Atcelt esošo ceļa nodokli autrotransportam, izveidot tā iekasēšanu ar reālo degvielas patēriņu pēc Igaunijas vai Lietuvas parauga. Pēc atcelšanas dzēst esošus cela nodokļa parādus autrotransportam, ja tādi esot iekrāti dēļ tā ka iedzīvotājiem šīs nodoklis esot nepanesāms slogs.
Igaunijā un Lietuvā ceļa nodokli iekasē ar katru reāli nopirkto un patērēto degvielas litru. Latvijā to iekasē nesāmērīgi liela apmēra, neiedzilinoties vai mašīna, pēc nodokļa apmaksas, brauc vai stāv veselu gadu. Pluss degviela Igaunijā esot lētāka nekā Latvijā, lai arī tajā jau esot ieskaitīts ceļa nodoklis. Piemērām ceļa nodoklis Latvijā esot 80 euro, kas esot 8000 centi. Ja Igaunijā liek 1 centu pie litra, Latvijas piemērā, automašīnai ar 8 litru patēriņu gadā jāveic 100000 km noskrējienu, kas lielākai daļai privātā autotransporta īpašneku esot fiziski nereāli. Ja nodoklis esot 160 eur, gadā jānobrauc 200000 km. Absolūti nereāli! Pēc CSDD datiem vidējais privātā autransporta noskrējiens esot 10000-20000km. Igaunijā ceļa segums esot labākā stāvoklī, kas nozīmē, ka Latvijas iekasēšanas modelis pēc autrotransporta masas, esot aplams.
Sabiedrības ieguvums būs, ka ekonomēs savu naudu, spēs braukt ar mašīnām kuras šobrīd stāv dīkstāvē. Spēs pirkt jaunas mašīnas. Veicināsies valsts ekonomika. Patreiz daudziem ceļa nodokļa slogs esot grūti panesams, cilvēki neizmanto prīvāto transportu tik daudz un bieži ka gribētu. Igaunijā ģimenē vidēji esot 2-3 mašīnas. Katram ģimenes loceklim.
Kopā mums izdosies savākt vaidzīgo balsu skaitu :)