Ātruma rekords vēl kādu brīdi noteikti piederēs "Bugatti Veyron", bet par dinamiskāko auto drīz varēs saukt "Caparo T1".
Gudvudas ātruma festivālā, kas notiks no 22. līdz 24. jūnijam, pasaulei tiks prezentēts britu inženieru grupas "Caparo Vehicle Technologies" izstrādātais superauto "Caparo T1". Tā radītāji apgalvo, ka modelis pēc būtības ir F-1 bolīda ielas versija ar tai cienīgiem dinamikas parametriem un augstāko īpatnējās jaudas rādītāju, kāds sasniegts mūsdienu motorizētajā pasaulē, vismaz, ja runa ir par sērijveida automobiļiem.
Auto uzbūvē plaši lietoti izturīgi un vienlaikus viegli materiāli – alumīnijs, stikla šķiedra, oglekļa šķiedra -, tādēļ svars ir tikai 550 kilogrami.
Tā kā automobilim riteņu bāzes ietvaros iebūvēts "Caparo" pašu konstruēts 3.5 litru V8 dzinējs, kas pie 10 500 apgr./min. attīsta 575 zirgspēkus (420 Nm pie 9000 apgr./min.), tiek sasniegts īpatnējās jaudas rekords - 1045 zirgspēki uz tonnu, kas ir vairāk nekā citiem mūsdienu spēkratiem. Pat modernie ielas sporta motocikli jeb tā sauktie superbaiki nevar lepoties ar šādiem rādītājiem; ar 175 ZS uz 185 kilogramiem līdz maģiskajai 1000 zirgspēku robežai nedaudz pietrūkst.
Pateicoties teicamajai jaudas un svara attiecībai, paātrinājums līdz 60 jūdzēm stundā (96 km/h) ir mazāks nekā 2,5 sekundes, 100 jūdzes stundā (160 km/h) tiekot sasniegtas 5 sekundēs un, lai pilnībā apstātos, auto nepieciešamas vēl tikai 3,5 sekundes. Iespaidīgi, vienīgi par maksimālo ātrumu "Caparo" kompānija gan nerunā.