Par ekstrēmo Bugatti tika ziņots jau iepriekš, un bija tikai laika jautājums, līdz Volkswagen koncernam piederošā franču uzņēmuma inženieri uz riteņiem noliks jaunu monstru.
Jauno rekordistu sauc Bugatti Veyron 16.4 Super Sport, un tas Volkswagen privātajā, slēgtajā testu trasē Ehra-Lessien netālu no Volfsburgas ar krietnu pārsvaru atguva planētas ātrākā auto titulu.
Bugatti Veyron 16.4 Super Sport ir oriģinālā, 2005. gadā izlaistā 1001 zirgspēka automobiļa evolūcijas rezultāts. Tas nu jau attīsta 1200 zirgspēkus, bet motora maksimālais griezes moments sasniedz 1500 Nm. Ja salīdzina ar līdzšinējo rekordistu SSC Ultimate Aero (1183 ZS, 1484 Nm), pārsvars nemaz nav tik liels, taču tas izrādījies pietiekams, lai faktiski sagrautu amerikāņu auto. Proti, ar ilggadējo Bugatti testu pilotu Pjēru Henriju Rafanelu pie stūres Veyron SuperSport pirmajā braucienā sasniedza 427,933 km/h, bet otrajā braucienā - 434, 211 km/h. Tas nozīmē tikai to, ka Vācjas TUV ekspertu un Ginesa rekordu grāmatas pārstāvju apstiprinātais pasaules ātruma rekords tagad ir 431,072 km/h. Interesanti, ka paši Bugatti inženieri ar Volfgangu Šraiberu priekšgalā cerēja vidēji sasniegt tikai 425 km/h.
Tomēr jāatzīmē, ka tik ātru Bugatti iegādāties nevarēs. Sērijveida Veyron 16.4 Supers Sport, lai arī tehniski neatšķiras, maksimāli attīstīs 415 km/h; kā norāda Bugatti, ātruma ierobežotājs uzlikts riepu taupīšanas nolūkā.
Veyron Super Sport ražošana tiks sākta šoruden Bugatti darbnīcā Molsheimā, Francijā. Pirmie pieci auto, kas tiek dēvēti par World Record Edition automobiļiem un ārēji izceļas ar melni lakotu oglekļa šķiedras virsbūvi un spilgti oranžiem elementiem, jau ir pārdoti.