Brabus, kas dibināta 1977 Bottrop (Ruhr Area), Vācija iesniedza Klaus Brackmann un Bodo Buschmann ir augstas klases aftermarket tuning uzņēmums, kas specializējas Mercedes-Benz, Smart un Maybach transportlīdzekļiem.
Pieder Bodo Buschmann, Brabus kopš tā laika ir kļuvusi par lielāko Mercedes uztvērēja, izņemot Mercedes-Benz AMG ", kas kļuvusi par DaimlerChrysler filiāli, kas 1990. Saviem konkurentiem arī Lorinser, Carlsson, Kleemann un Renntech.
Brabus galvenais uzsvars sasniegt maksimālo motora darbības rādītājus, palielināt gan zirgspēku un griezes momenta. Klienti var vai nu iegādāties automašīnas tieši no Brabus vai nosūtīt to Mercedes, kas ir pielāgotas un / vai pārstrādāts. Ja klientu pasūtījumus automašīnu no Brabus, Brabus pērk vieglā automobiļa Mercedes un tad maina to in-house, saskaņā ar klienta pieprasījumu. Brabus ir zināms, lai sniegtu ļoti dārgs tūninga un pielāgotus risinājumus, kas ", ja jums ir jālūdz cenu, varat to atļauties" scenārijs.
Brabus piedāvā vienkāršus uzlabojumus, piemēram, zema profila spoilers, bodykits, oglekļa šķiedras šķēlēji, un multi-piece sakausējuma riteņiem. Smagāks uzlabojumus arī sacīkšu LSDs, atvērta sacīkšu izplūdes sistēmas, divpadsmit virzuļu disku bremzes, un motora remapping. Tomēr vairums klienti maksā par pilnīgu dzinēju kapitālie remonti, kuru Brabus ir kļuvis slavens. Sabiedrība parasti pasūtījumu crate dzinējus no AMG un pilnīgi redesigns tiem.
Brabus motori, sākot ar neliela 200 zirgspēku (150 kW) K4 bloki SLK rodsteru un CLK-Class 730 zirgspēku (540 kW) Twin-turbo bloki CL-klases, CLS-Class, G-klase [1] un S - klasē. Uzņēmums arī paredz uzlabot interjeru no pasūtījuma apdare, mērinstrumenti, shiftknobs, pedāļi un apdares dažādas elektronikas, piemēram, plašāku LCD ekrāni Maybach.
BRABUS K8 veiktspējas komplekts top-of-the-line SL modeli (SL55) ietver izmaiņas kompresoram disku veidā pasūtījuma vibrācijas slāpētāju un jaunu trīšu uzlabošanai jostu Auto ģeometriju, augstas veiktspējas metālu katalizatorus, un papildu cirkulācijas sūknis ar pretējās radiatora. Jauda, ko izstrādājusi izmaiņas kompresijas motors ir palielināta no standarta 476 zs (355 kW) līdz 550 zs (410 kW) pie 6.200 apgriezieniem minūtē. Maksimālais griezes moments ir 780 N · m (£ 580 · ft) griezes moments pie 3000 apgriezieniem minūtē. Pēc varas attieksmi rodsters sacīkstēs līdz 60 mph (97 km / h) tikai 4,1 sekundēs, iet 120 mph (190 km / h) pēc tieši 13,6 sekundēs un sasniedz elektroniski ierobežots maksimālais ātrums 186 km / h (299 km / h) ar ierobežotājs noņemt maksimālais ātrums būs vairāk nekā 200 jūdzes stundā (320 km / h).
Brabus7
22
0
Reklāma
Reklāma
Reklāma