Stāsts par vienu unikālu auto - BMW E28 M5 CSL. Te gan var rasties neliels sajukums, jo E28 (otrās paaudzes 5. sērijas BMW) nekad nav bijusi CSL versija. Tas gan neliedz īstam BMW fanam tādu uzbūvēt. Auto pieder zviedru sacīkšu braucējam Mats Kinnby. Sākotnēji tas bija BMW M535i ar ko viņš brauca sacīkstēs. Tad radās ideja pārbūvēt šo BMW par īstu sacīkšu auto 70. gadu BMW E9 3.0 CSL sacīkšu versijas (kas piedalījās European Touring Car Championship) stilā. 3.0 CSL sacīkšu versija tautā tika saukta par Betmobili.
Tika iegādāts arī viens E28 528i kura virsbūve tika pārmetināta tā, lai spārni pēc iespējas precīzāk līdzinātos 3.0 CSL spārniem. Pēc tam tika izgatavotas veidnes, lai varētu izgatavot bodykitu priekš M535i. M535i tika izjaukts, tā virsbūve pastiprināta. Auto tika ielikts modificēts S38B38 motors (365Zs pie 8000apgr./min)no nākamās paaudzes BMW M5 (E34), 5-ātrumu Getrag 260 pārnesumkārba, E30 M3 reduktors.
Drošības karkass ir kopija drošības karkasam, kas tika uzstādīts 1982. gada ETCC sacīkšu BMW 528i E28. Vēl tika uzstādītas A grupas sacīkšu BMW 635CSi balstiekārtas elementi, vieglākas un efektīvākas bremzes, sporta izplūdes sitēma un tādi paši platie zelta krāsas BBS diski, kādi bija oriģinālajam Betmobilim: 16x10,5 priekšā un 16x13 aizmugurē ar sacīkšu slikiem (. Aizmugurējās durvis tika aizmetinātas. Pēc bodykita uzstādīšanas, auto tika nokrāsots tāpat, kā oriģinālais Betmobilis ar 3krāsu M svītrām.