Sveiciens auto entuziastiem un spocenītēm kuras atbalsta viņus šajā interesantajā un bīstamajā pasākumā ! Daudz pārmetumu un jautājumu kādēļ aprakstos pie bildēm nerakstu kādus materiālus izmantoju. Mīļie draugi, nav jēgas visu laiku vienu un to pašu ūdeni malt, vienkārši jāpavandās pa rakstiem manā profilā un jāsameklē piemērotākā tēma. Iepriekšējos rakstos desmitām reižu esmu rādījis un stāstījis kādus smilšpapīrus izmantoju.
Principā, lai būtu mazāks čakars, slīpēšanu ir jāsāk ar rupjajiem. smilšpapīriem. Piemēram : sākumā uz atrūsotas virsmas sāk ar P100 slīpēt apskādēto vietu, tad pāriet uz smalkākiem ( P150, P180) smilšpapīriem lai katrs nākošais izņem iepriekšējā smilšpapīra atstātās švīkas, galvenais ir pirms gruntēšanas virsmu nobeigt un apkārt uzmatēt ar P240 līdz P320 smilšpapīru, tad švīkas nesitīs cauri un nebūs redzamas pēc krāsošanas. Grunti jau pārslīpē un sagludina uz krāsošanu ar P600 , P800, P1000. , ja vieta ir sanākusi krimināli nelīdzena, sāk ar P400 vai pat P320., bet tādā gadījumā tur iepriekš uzklājam kārtīgu grunts kārtu. Krāsu, laku uz pulēšanu pārslīpē ar P1500, P2000 un līdz pat P4000, tad pulē. Vietas kur lobās krāsa ir jāslīpē tik tālu kamēr tiek līdz vietai kur krāsa vairs nelobās nost un labi turās klāt, tajā vietā saslīpē pāreju uz nulli, uzmatē ar P240. apmēram kādus 5 centimetrus pāri un gruntē līdz uzmatētajai robežai.
Musturs vienkāršs kā reizrēķins, protams, katrā atsevišķā gadījumā ir jāizmanto individuāla pieeja konkrētās problēmas risinājumā, bet pamats nemainās : pirms gruntēšanas virsma uzmatēta vismaz ar ar P240., pirms krāsošanas vismaz ar P800., pirms pulēšanas vismaz ar P2000.
Atgriežos pie savas tēmas, turpinu darboties ap Bembīti, sliekšņi uzgatavoti tiku līdz durvīm.
Iepriekšējā raksta daļa : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Bez-roza-brillem-Gatavosana/762338
Nākošā raksta daļa : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Bez-roza-brillem-Piekrasosana-/762642