Ēzeli, vecenes sibīrijā sliežu ceļus būvē un akmeņogles vālē... Pirms pird kādu savu gudrību ārā, iepriekš padomā ko runā !
Kamēr muļķis klusē, citi to tur par gurdu esam . / Franču paruna /.
Ēzeli, vecenes sibīrijā sliežu ceļus būvē un akmeņogles vālē... Pirms pird kādu savu gudrību ārā, iepriekš padomā ko runā !
Kamēr muļķis klusē, citi to tur par gurdu esam . / Franču paruna /.
Bleķu ceļi ir neizdibināmi, jo vairāk, ja nezin kas notiek tā otra pusē (t.i. no iekšpuses) ( stoikas, sliekšņi, aizmugurējie sprāni).. Ja tur ir rūsa dabīgi, ka pēc laika būs ārā, neatkarīgi vai ir lietota tā smilšu strūkla vai arī nē. Vienīgi ar smilšu strūklu var izpucēt kvalitatīvāk visus pakšus un ātrāk iet, tas manā skatījumā...
Bet nu ir redzēti arī gadījumi, kad viss ir ok 5 gadus un vairāk, godīgi sakot, tāda laimes spēle vien ir..
Paldies Sašam par šiem rakstiem, ir cilvēkiem no kā mācīties, tiešām super!
Un tie kas noniecina - Izdariet lūdzu paši labāk un publicējiet rakstu, jo kā zinām ar muti māk braukt visi, bet kā jādara, tā nav kas dara.
Kā jau vienmēr, būs labs!
Lai ta rūsa nelien ārā un grubulis vienmēr klājas kā iecerēts!
Laimīgais Bembijs...
Sash, ja izdomāsi, un kādreiz organizēsi kursus klātienē, offic BUTSu izkonkurēsi un es piesakos, ja nu kas.
Ne par algu čalis cīnās, par ideju... Labi, ka pašam ir sava maizes ceptuve un dienišķā maizīte nav jāpērk, ja būtu jāpērk bodē, tad ar tādu darbu maizītei nesanāktu
Es nerestaurēju, vienkārši uzlāpu lai vēl kādu brīdi var braukt, vidēji, pēc manas pieredzes, tas ko daru gadus piecus turās, nekas nav mūžīgs....
Es neesmu uzķēris, vai arī tev nav sanācis izveidot rakstu kā tu atjaunojis kādu apvidnieku?