Vācijas autobūves uzņēmums BMW atvēris garāžas durvis, kas līdz šim bija slēgtas. Aiz tām glabājas jaudīgākie no BMW – M sērijas modeļi, pareizāk – to prototipi, kas nekad nenonāks līdz konveijeram.
40 gadu laikā kopš pastāv M GbmH nodaļa, šeit tapuši daudzi veiksmīgi modeļi, sākot ar M1 un beidzot ar tikko kā prezentēto M5 Concept. Tomēr, ne visiem šeit izstrādātajiem modeļiem laimējās tik līdz konveijeram. Iemesli kādēļ tie nenonāca līdz ražošanai, ir dažādi – pārāk dārgi, pārāk sarežģīta tehnika, savukārt daži no šeit sastopamajiem automobiļiem ir tikai dizaineru un inženieru mēģinājums atrast pareizo ceļu līdz sērijveida modelim, kā tas ir gadījumā ar Z3 M rodsteru (1. un 2. attēls).
90.gadu 8.sērija ar savu 350 ZS jaudīgo dzinēju bija 90.gadu BMW top sportists, tomēr M nodaļas inženieri izstrādāja vēl jaudīgāku modeli – ar 550 ZS V12 motoru. Līdz ražošanai jaudīgais spēkrats (3. un 4.attēls) netika, tomēr tā motoru vēlāk izmantoja, lai radītu McLaren F1 – tolaik ātrāko ielas automobili pasaulē.
2000.-2007.gada M3 līdz ražošanai nonāca vienīgi kā kupeja un kabriolets, bet universāla versija (5.attēls) pēc BMW vadības domām, interesētu pārāk maz pircēju.
M3 (1986.-1991.g.) pikaps (6.attēls) ar apjomīgu kravas kasti. Kurš teica, ka šā gada 1.aprīļa joks – BMW M3 pikaps nekad nav ticis ražots?
Attēls 7. un 8. - viens no pirmajiem krosovera X5 M prototipiem.