Visiem zināms, ka pats lielākais dzinējs iekš e32 bija M70B50 ar 5,0 litru tilpumu, bet BMW inženieri gribēja ko vairāk...
tā 6 mēnešu laikā tika uzprojektēts V16 dzinēja prototips "BMW Goldfish V16" , ko ievietoja 750iL virsbūvē.
Problēma bija tajā, ka jau tā lielais 12 cilindru dzinējs motortelpā neatstāja īpaši daudz vietas un pievienojot tam vēl 4 cilindrus motortelpa bija tik pārblīvēta, ka neatlika vietas radiatoram. Tos nācās pārvietot uz bagāžas nodalījumu.
Automātiskās ātrumkārbas vietā tika uzstādīta 6 ātrumu manuālā kārba no 8 sērijas 850i.
motora tilpums - 6,7 litri
jauda: 408zs @ 5200 rpm
griezes moments: 637 nm @3900 rpm
BMW 767iL uzrādīja neticami labus dinamiskos rādītājus:
0 - 100km/h - 6 sekundes
maksimālais ātrums - 280km/h
Diemžēl tas tika izgatavots, kā koncepts tikai vienā eksemplārā.
Atvainojos par bilžu kvalitāti, bet diemžēl labākas nav pieejamas.
Ja būs interese, būs vēl raksti par dažiem interesantiem BMW, vai citu ražotāju prototipiem.