Pagājušajā nedēļā BMW pārsteidza ar maskētu, uz M3 bāzes veidotu pikapu (ceturtajā attēlā), kas „zīmējās” Nirnburgringas trasē. BMW fani šo jaunumu uztvēra neviennozīmīgi, norādot, ka tas vairs nav BMW, modelim nebūs pieprasījuma utt.
Tomēr, kā izrādās, ir ļaudis, kam vajadzīgs tieši šāds automobilis. Viens no tiem ir austrāliešu golferis Stjuarts Eplbī, kas savu E39 BMW M5 pārveidojis par sportisku un jaudīgu pikapu.
BMW M5 Ute9
68
1
praktiskos pikapus (Austrālijā tos dēvē par „ute” - utility vehicle), bet bavāriešu M modeļus – kopš pirmo reizi tos ieraudzījis. Tā kā ražotājs šādu sintēzi nepiedāvā, Eplbī vērsās pie Austrālijas tūninga kompānijas Southern Rod, kas sedanu M5 pārveidoja par automobili ar kravas kasti, modificēja tā piekari un 400 ZS motora jaudu palielināja līdz 460 ZS.
Jāpiebilst, ka pasaulē zīmīgākais šī segmenta pārstāvis bija Chevrolet El Camino (1959.-1987.g.), tiesa jaudīgais amerikānis jau sākotnēji tika konstruēts, apvienojot kupeju un pikapu.
Reklāma