Kā arī kur nu bez jaunām pastalām. Mparralel r18
Nedaudz pabraukājoties nonācu pie secinājuma kā nekā e34 ir daudz smagāks par e30, tāpēc ar šo jaudu kas ir šiem 3 litriem galīgi nepietiek tāpēc jābūve kaut kas jaudīgāks.
Daudz nedomājot izvilku no šķuņa m50 bloku un sāku jauna dzinēja būvniecību.
Viss joks bija tajā, ka bija jādomā kā panākt vairāk jaudas, un protams klasiskais variants TURBO bet es gribēju arī panākt vēl lielāku tilpumu, tāpēc nolēmu nedaudz riskēt un uzsūtīju no Amerikas Ebay.com jaunus, ķīniešu ražojuma virzuļus no kaut kāda Hondas dzinēja, vairāk interesējas tas, ka šiem virzuļiem bija lielāks diametrs 86mm, bet BMW orģinālie bija 84mm un viņi bija kā radīti priekš turbo, jo tie bija zemas kompresijas pakāpes virzuļi, tas nozīmē, ka nevajadzēs celt augstāk motora galvu.
bet viss nebija tik skaisti kā sākumā likās, Jo šiem virzuļiem nederēja BMW pirkts, bija divi varianti, vai nu taisīt jaunas bukses klaņos, vai nu pārbūvēt pirksta vietu virzulī, kā pēc bildes var saprast es izvēlējos otro variantu
Kā arī nomāca bažas par to ka šie virzuļi skarsies klāt vārstiem, jo tie nav bmw virzuļi. un protams tas viss apstiprinājās, jo varstu bedres nesakrita pretī vārstiem
Tāpēc tika izgatavots spectools, lai uztaisītu vārstiem atdures punktus citā vietā