Bagāžas nodalījuma tilpums ir 440 litru, bet aizmugurējo sēdekļu rindu maksimāli pabīdot uz priekšu, tā tilpums sasniedz 550 litrus. Savukārt, ja noloka aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, tad bagāžas nodalījumu iespējams palielināt līdz 1'700 litriem.Interjerā, atšķirībā no “GT” konceptuālās versijas, sērijveidā būs pieejama arī versija ar piecām sēdvietām, kamēr aizmugurējais sēdeklis ar dalīto konsoli diviem pasažieriem būs par papildus samaksu. Panorāmas stikla jumts jau standartā būs “550i” modifikācijai, pārējām – papildus aprīkojumā.Sākotnēji klientiem tiks piedāvāta izvēle no trim dzinējiem. Starp benzīna agregātiem bāzes versijā būs pieejams trīslitru sešcilindru motors ar divām turbīnām, kas attīsta 306 zirgspēku jaudu un “535i GT” no vietas līdz 100 km/h paātrinās 6,5 sekundēs. Otrs benzīna dzinējs ir 4,4-litru V8 biturbo ar 408 ZS un 5,5s paātrinājumu līdz 100 km/h. Dīzeļmotors sākotnēji būs tikai viens – trīslitru agregāts ar 235 ZS ar 6,5 litru vidējo degvielas patēriņu. Visi dzinēji tiks sajūgti ar jauno “ZF” astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.Tirdzniecībā Eiropā “BMW” 5.sērijas “GT” modifikācija nonāks šāgada nogalē. Vēlāk gaidāma arī tā versija ar pilnpiedziņas sistēmu. Pēc provizoriskas informācijas, “BMW” 5.sērijas “GT” Vācijā maksās no 55'200 tūkstošiem eiro.
BMW 5.sērijas GT versija9
7
2
Kompānija “BMW” publicējusi pirmo oficiālo informāciju un attēlus ar
“BMW” 5.sērijas sērijveida hečbeka un sedana hibrīdu “GT”, kas
izgatavots pēc tāda paša nosaukuma vēl nesen Ženēvā prezentētā koncepta
motīviem un no tā atšķiras tikai nelielām izmaiņām eksterjerā. Plašākai
publikai “BMW” 5.sērijas “GT” tiks prezentēts šoruden notiekošajā
Frankfurtes autoizstādē.“BMW” 5.sērijas “GT”, visticamāk, izgatavots uz “BMW” 7.sērijas sedana
platformas, tiem ir identiska riteņu bāze, tomēr citi avoti norāda, ka
tas tapis uz modernizētas 5.sērijas platformas. Autoražotājs šo
informāciju oficiāli neprecizē. Spēkrata būtiskākā īpatnība ir bagāžas
nodalījuma vāks, kas atverams divos veidos – kopā ar aizmugurējo
vējstiklu, kā hečbekam, un atsevišķi no tā, kā sedanam.“BMW” 5.sērijas hečbeka un sedana hibrīda kopgarums sasniedz 4'998
milimetrus, platums 1'901 mm, augstums 1'559 mm, bet riteņu bāze –
3'070 mm. Salīdzinot ar aktuālo 5.sērijas modeli, jaunums ir praktiski
par 16 cm garāks, par sešiem centimetriem platāks un par 9,4 cm
augstāks. Piemēram, “BMW” 5.sērijas “GT” modifikācijā “535i” sver 1'940
kilogramu, kas ir par 300 kg vairāk kā “BMW 540i” sedanam.
Bagāžas nodalījuma tilpums ir 440 litru, bet aizmugurējo sēdekļu rindu maksimāli pabīdot uz priekšu, tā tilpums sasniedz 550 litrus. Savukārt, ja noloka aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, tad bagāžas nodalījumu iespējams palielināt līdz 1'700 litriem.Interjerā, atšķirībā no “GT” konceptuālās versijas, sērijveidā būs pieejama arī versija ar piecām sēdvietām, kamēr aizmugurējais sēdeklis ar dalīto konsoli diviem pasažieriem būs par papildus samaksu. Panorāmas stikla jumts jau standartā būs “550i” modifikācijai, pārējām – papildus aprīkojumā.Sākotnēji klientiem tiks piedāvāta izvēle no trim dzinējiem. Starp benzīna agregātiem bāzes versijā būs pieejams trīslitru sešcilindru motors ar divām turbīnām, kas attīsta 306 zirgspēku jaudu un “535i GT” no vietas līdz 100 km/h paātrinās 6,5 sekundēs. Otrs benzīna dzinējs ir 4,4-litru V8 biturbo ar 408 ZS un 5,5s paātrinājumu līdz 100 km/h. Dīzeļmotors sākotnēji būs tikai viens – trīslitru agregāts ar 235 ZS ar 6,5 litru vidējo degvielas patēriņu. Visi dzinēji tiks sajūgti ar jauno “ZF” astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.Tirdzniecībā Eiropā “BMW” 5.sērijas “GT” modifikācija nonāks šāgada nogalē. Vēlāk gaidāma arī tā versija ar pilnpiedziņas sistēmu. Pēc provizoriskas informācijas, “BMW” 5.sērijas “GT” Vācijā maksās no 55'200 tūkstošiem eiro.
Bagāžas nodalījuma tilpums ir 440 litru, bet aizmugurējo sēdekļu rindu maksimāli pabīdot uz priekšu, tā tilpums sasniedz 550 litrus. Savukārt, ja noloka aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, tad bagāžas nodalījumu iespējams palielināt līdz 1'700 litriem.Interjerā, atšķirībā no “GT” konceptuālās versijas, sērijveidā būs pieejama arī versija ar piecām sēdvietām, kamēr aizmugurējais sēdeklis ar dalīto konsoli diviem pasažieriem būs par papildus samaksu. Panorāmas stikla jumts jau standartā būs “550i” modifikācijai, pārējām – papildus aprīkojumā.Sākotnēji klientiem tiks piedāvāta izvēle no trim dzinējiem. Starp benzīna agregātiem bāzes versijā būs pieejams trīslitru sešcilindru motors ar divām turbīnām, kas attīsta 306 zirgspēku jaudu un “535i GT” no vietas līdz 100 km/h paātrinās 6,5 sekundēs. Otrs benzīna dzinējs ir 4,4-litru V8 biturbo ar 408 ZS un 5,5s paātrinājumu līdz 100 km/h. Dīzeļmotors sākotnēji būs tikai viens – trīslitru agregāts ar 235 ZS ar 6,5 litru vidējo degvielas patēriņu. Visi dzinēji tiks sajūgti ar jauno “ZF” astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.Tirdzniecībā Eiropā “BMW” 5.sērijas “GT” modifikācija nonāks šāgada nogalē. Vēlāk gaidāma arī tā versija ar pilnpiedziņas sistēmu. Pēc provizoriskas informācijas, “BMW” 5.sērijas “GT” Vācijā maksās no 55'200 tūkstošiem eiro.
Reklāma
Reklāma