Līderis ir atgriezies.
Savas klases līderis ir atgriezies ar dinamiski skaistu dizainu un spēcīgiem dzinējiem. Pirmie dienasgaismu ierudzījuši šādi modeļi.
550I - 4,4 litru Biturbo V8 benzīna dzinējs kurš attīsta 407zs jaudu un 600Nm griezes pie 1750apgr/min. Astoņpakapju automāts ļauj sasniegt 100km/h 5 sekundēs. Vidējais degvielas patēriņs 10,4 litri. Bāzes cena 59 000 euro bez PVN.
535I - 3.0 rindas sešcilindru Biturbo Benzīna dzinējs ar 306zs jaudu un 400Nm griezes momentu.Vidējais patēriņs 8,5 litri.cena 42 000 euro bez PVN
528i - 3.0 litru rindas sešinieks bez turbopūtes no iepriekšējās 5 serijas E60. 258zs.Cena 39 000 euro bez PVN
523i - vājākais no benzīndzinējiem 3 litri un attīsta 204 zs. maksā 35 000 euro bez PVN
530d - 3.0 turbodīzelis 245 zs un 540nm griezes moments. 0-100 sasniedz 6,3 sekundēs. Vidējais patēriņs 6,3 litri. Cena 41 000 euro bez PVN.
525d - 3.0 turbodīzelis 204zs un 430nm griezes moments.0-100 saniedz 7,2 sekundēs.Vidējais patēriņs 6,1 litrs. Cena 39 000 euro bez PVN.
520d - 2.0 četrcilindru turbodīzelis 184zs un 380Nm griezes moments. 0-100 saniedz
Nirburgringā tiek testēts arī jaunais M5