local-stats-pixel

BMW 5 sērija F106

Līderis ir atgriezies.

Savas klases līderis ir atgriezies ar dinamiski skaistu dizainu un spēcīgiem dzinējiem. Pirmie dienasgaismu ierudzījuši šādi modeļi.

550I - 4,4 litru Biturbo V8  benzīna dzinējs kurš attīsta 407zs jaudu un 600Nm griezes pie 1750apgr/min. Astoņpakapju automāts ļauj sasniegt 100km/h 5 sekundēs. Vidējais degvielas patēriņs 10,4 litri.  Bāzes cena 59 000 euro bez PVN.

535I - 3.0 rindas sešcilindru Biturbo Benzīna dzinējs ar 306zs jaudu un 400Nm griezes momentu.Vidējais patēriņs 8,5 litri.cena 42 000 euro bez PVN

528i - 3.0 litru rindas sešinieks bez turbopūtes no iepriekšējās 5 serijas E60. 258zs.Cena 39 000 euro bez PVN

523i - vājākais no benzīndzinējiem 3 litri un attīsta 204 zs. maksā 35 000 euro bez PVN

530d - 3.0 turbodīzelis 245 zs un 540nm griezes moments. 0-100 sasniedz 6,3 sekundēs. Vidējais patēriņs 6,3 litri. Cena 41 000 euro bez PVN.

525d - 3.0 turbodīzelis 204zs un 430nm griezes moments.0-100 saniedz 7,2 sekundēs.Vidējais patēriņs 6,1 litrs. Cena 39 000 euro bez PVN.

520d - 2.0 četrcilindru turbodīzelis 184zs un 380Nm griezes moments. 0-100 saniedz

Nirburgringā tiek testēts arī jaunais M5

Reklāma
Reklāma






2 1 6 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 6

0/2000

iisti nesaprotu kas teicis ka tas ir klases liideris?

1 0 atbildēt

Bumbulīt tas ir akmenī iekalts.

1 0 atbildēt
Eso avatarsEso

nafig vajadzeja jaunu modeli jau 5tajam :/

1 0 atbildēt

dzirdeeju ka tagad tanii rupniicaa galvenais dizainers esot no Lancia un Fiat panjemts, saprotu kapec taa mshiina ir tik negliita peec velna

0 0 atbildēt

pec HEYCO domām mašīnai jāizskatās pēc veļas mašīnas un ar šujmašīnas motoru.

0 0 atbildēt

Sūdu Tu  zini par manām domām! No kurienes Tev tik debīli secinājumi rodas?atbildot uz kristaps5s komentāru " pec HEYCO domām mašīnai jāizskatās pēc veļas ... "  

0 0 atbildēt