Sveiki Spoki.
Nācis klājā vēl viens maziņš raksts no manas augošās automašīnu kolekcijas, šoreiz par visiem zināmo BMW E46.
Pāris bildes un daži teksti no savas pieredzes.
Jauku diennakts stundu.
Sveiki Spoki.
Nācis klājā vēl viens maziņš raksts no manas augošās automašīnu kolekcijas, šoreiz par visiem zināmo BMW E46.
Pāris bildes un daži teksti no savas pieredzes.
Jauku diennakts stundu.
Savu auto kolekciju papildināju ar šo BMW E46 2018. gada sākumā.
Kāpēc es nolēmu paņemt tieši šo auto ?
Kādreiz bērnībā biju riktīgs auto sacīkšu simulātoru fans, jeb - Need For Speed.
Jau kopš agras bērnības spīdēja acis uz šo spēkratu.
Šķirstiju internetu šī spēkrata meklējums. Mana izvēlne bija - M3 / 330Ci, vai 320Ci, bet ne 318. Kā nekā visi zin, ka BMW sākas ar 6 cilindriem.
Skatījos pāris mēnešus, bija gan tādi, gan šitādi, sisti, skrāpēti, dažiem bija pat pāri pa 10 īpašniekiem un galu galā nonācu pie šī var teikt eksponāta ar 125.000 km noskrējienu. Un nē. Pie Mums UK neviens netin noskrējienus. Noskrējieni tiek reģistrēti DVLA kantorī ( tas pats, kas Latvijā CSDD ). Pēc katras tehniskās ,noskrējiens elektroniski tiek atjaunots un V5C dokumentā ( Mašīnas pase , ierakstīts, tā lai jaunais īpašnieks nedabūn vilties. Pretējā gadijumā par šādu rīcību Lielbritānijā var iesēdinā līdz pat 5 gadiem un uzlikt sodu 15.000$ mārciņas. Esmu Lielbritānijā jau 4 gadus, cītīgi ņemos ar automašīnām un nekad mūžā nedzirdēju, ka kādam tas izdotos, jo teorētiski tas nav iespējams.
BMW 320Ci, 5 ātrumu manuāla, zem haubes 2.2 M54 bendžas dzinējs.
Šī nav turbo versija, bet priekš sava motora mani ļoti pārsteidza.
Kad auto nopirku uz to mirkli tās bija 4.500mārciņas kas salīdzinoši bija ļoti lēti, jo godīgi sakot man likās būs daudz dārgāk. Kad skatījos sludinājumu, cena pat nebija norādīta.
Bijušais un vienīgais automašīnas īpašnieks spēkratu pārdeva viena iemesla dēļ.
Ģimenes paplašināšanās. Kā Mēs zinām, garāžas ir ierobežotos izmēros un šo autiņu neviens itkā nevēlējās turēt uz ielas.
Piekasīties nebija kur. Nevienas skrambas. Mašīna nopulēta. Nevienas modifikācijas. Vienkārši izcila un kopta zinot, kā Mūsdienās viņas tiek čakarētas ar driftu, nēsāšanos u.t.t. Protams, es pats arī nedaudz papriecājos pirms mainīju sajūga diskus. 0-100 ņēma pa 6-7 sekundēm. Braucot pa lielceļu, jeb saucamo - Highway / Motorway spidometra būltu lika guļus. Itkā uz 160 km/h nedaudz mierīgāka kļuva, pēc 180 km/h reizēm šķita, ka viņā būtu iekšā augstspiediena turbīna, jo pēc tā mierīgā mirkļa viņa vēl ātrāk sāka uzņemt ātrumu, itkā otrā dzīvība viņā parādas.
Vēl šis E46 ļoti pārsteidza ikdienas braukšanā. Motoriņš, ēd ļoti maz ar tādu norunu, ka apgriezieni nekāpj virs 3.500rpm. Eļļu nerij. Vienīgā problēma ar kuru saskāros 6 mēnešu laikā - 2 reizes tika mainīts ģenerātos. Tā arī nesapratu kāpēc, cik servisā skaidroja viņām tā ir slimība, bet labi zināms, ka servisos labi karina makaronus, tāpēc īpaši neieklausijos.
Vēl viena pārsteidzoša īpašība - Parasti, es riņķoju ar lieliem auto, kā pieņemsim MB E-klase, Volvo S80 vai Audi A8, bet šī bija pirmā reize kad paņēmu kupeju un biju sajūsmā CIK ĻOTI VIŅA IR DINAMISKA. Šī E46 praktiski nešķiro pagriezienus. Vajag ielidot līkumā ? Esi pārliecināts, viņa to izdarīs.
Asa. Strauja. Dinamiska, aš zosene skrēja pirmajās reizēs
Itkā viņai esot vēl pāris slimības jau kopš rūpnīcas, par laimi mani viņa vēl nav pievīlusi, bet esmu runājis ar BMW faniem un lasījis forumos - Savirze.
Pagāšais īpašnieks arī brīdināja, ka vismaz reizi gadā, jābrauc uz servisu un jābalancē priekšējie rati. Itkā ik pa laikam mēdz vilkt pa labi. Kāpēc ? Nezinu. Varbūt kāds precizēs komentāros. Fakts paliek fakts.
Nākošā slimība itkā ar motora galvām un blīvēm. Ik pa laikam jāmaina.
Rakstat kometāros, kurš ko zin
Īsumā no savas pieredzes, es ļoti iesaku vismaz reizi mūžā nopirkt šo spēkratu.
Protams ne pa 500eiro, bet tādu kurš ir cienīgs saviem gadiem un spēs sniegt to, priekš kā viņš bija domāts.
Jā ir jāiegūlda reizēm, bet ir tā vērts.
Paldies par lasīšanu, droši atstājam komentārus ar savu pieredzi, vai vēlmi.
Jauku diennakts stundu, tiksimies citā rakstā par Audi A8 !
Labss raksts. Sie 2.2 dzineji ir kaut kas vienreizejs. Pats atceros tas sajutas ar savu pirmo BMW.
''Kā nekā visi zin, ka BMW sākas ar 6 cilindriem'' mazliet netrāpiji,3. sērija sākās no 2.5l ..no 192 zirgiem (e36,e46).
Tie,kam bijis BMW vienmēr grib pie tā atgriezties.
Runājot par kritiku, nē esmu pat priecīgs, komentāri aug, raksts kļūst pamanāmāks. Auditorijas vairāk
Vienkārši iespējams nedaudz asāk skatos uz lietām, bet nu to var nosaukt par mazu defektu
UK nobraukums tiek fiksēts jūdzēs, tātad nevis virs 125000 km, bet 125000 jūdzes, attiecīgi - ap 200000 km
Pārņēma ziņkāre - cik simtus mēnesī tu maksā par apdrošināšanu bembim?
Cena vel 4,5k par parastu, pliku nemotora kupeju, kad tu vinju pirki, gadi 5 atpakal ? Sitajai cena max 1,5-1.8k!
Pa 4,5-5k jau var iekert mpakotu 2,5-3.0 ar divreiz mazaku noskrejienu! Vai nu kads smagi dirs, vai ari tevi kads ir smagi piepisis!!! Attieciba uz galvas blivem, nu neesmu tadas izteiktas problemas dzirdejis, taisi apkopes, uzpase dzesesanas skidruma limeni, un bus labi, lej degvielu shell! Vairak jau tas problemas, ko mineji bija preFL, fl galvenokart tas kaites jau bija noverstas !
Looool, man jau patik, mekleju skatijos m3, bet panemu 320ci auto ka diena pret nakti, un kur tur tu esi nomerijis tas 6-7 sek lidz 100 ? Un izskatas, ka tas noskrejiens tomer ir judzes, nevis kilometri... Un par to tisanu, nu nevajag gan, pats esmu saskaries diezgan daudz ar auto, un ir pietikosi tiiti auto redzeti, ipaso, ja caur musu pasu baliniem izgajusi cauri, vai vel labak pie braljukam! Tev sitais auto ir paslaik lietosana? Jo nezin kapec datus neuzrada, numurs tas pats vel stav virsu ?
PS, vari pat nemeginat tagad attaisnoties,un dzjot kartejo atbilid, tak tapat ir skaidrs, ka dirs viena dirsana! Ne jau es te vienigais to esmu pamanijis, bija vel vairaki cilveki, kas komentaros izteica to pasu, tikai tu kaut ka vinus ignoreji! Skolas domraksti tev gan jau iet uz urra, dzejot tev ganrdiz vai labi sanak !
NU ko pi*da miizej, pieteicu dvla pieprasijumu ar tavu adresi un datiem, atnaks man adrese, pie reizes vini parbaudis pie reizes kas tev tur ir ar tiem taxiem un registracijam, un insurance un ja vajadzes tad ari nozinoas vajadzigajam iestadem, vini zinas, ko darit ! Un varesi gaidit cieminus, kad tiksu pie tavas adreses, varesi acis man pateikt visu ko tik gudri dirs interneta! Redzesim kurs tur edis paklajinus, un smiesies pedejais, jo par vardiem ir jaatbild, nakosreiz zinasi ka ir virinat savu maizes kasti interneta ! TIci man es esmu apmirinats ar visu, kas man ir un ko daru, jo pats to visu esmu izvelejies, bet neciesu dirsejus, un mutes braucejus, kas tikai mak dirst interneta, ne jau par velti esi nomizis, un visu laiku zino administracijai! Ka jua teicu, driz man bus tava adrese, tad varesi man pamacit, ka dzivot, un izskaidrot visu par bomziem! Veiksmigu dienu! Nav man tik daudz briva laika, lai to teretu uz tadiem mizaalam, ka tu ! Izradas, ka tev ari bijusas psihologiskas problemas ar tevu?! Tas daudz ko izskaidro, gan jau, ka naca tevi pa vakariem paglastit