Lielākā daļa no šīs pārbaudes attiecas uz parasto un pašreizējo Aveo 1.2. Kāpēc LLP? Tā ir alternatīva degviela ar populārākajām eļļa pasaulē un Eiropā ir miljoniem transportlīdzekļu, kas izmanto, un tūkstošiem degvielas uzpildes punkti. Braukšanas un dinamiku. Aveo 1.2 dod 84 hp ar benzīnu un 79 Zs, kad tā strādā ar LLP. Tas ir vienkāršs, kluss dzinējs četru cilindru ar pārbaudītām un uzticamām tehnoloģijām. Tas palīdz pārvietoties juridiskās ātruma ierobežojumus un ne vienmēr to var izpildīt tām, bez nepieciešamības izdarīt biežāk izmantojot pārnesumu kārbu. Tas paātrina 100 km / h 13 sekundēs un sasniedz 170 km / h, izmantojot benzīnu, tur ir ļoti neliela starpība, kad tā izmanto LLP. Tā pilnvarotais degvielas patēriņš 5, 5 l/100 km, bet tas būs nedaudz lielāks lielceļiem ar maināmu Orogrāfija vai autostrādēm. Neviens gaida jebkuru torpēda ar šo iedarbību un līdz 1,200 kg svara.
Atbilde automašīnu izmaiņas būtiski, ja tas ir piekrauts. Tas ir normāli šāda tipa automobiļiem. Pavirši 1,4 motors 101zs uzlabojas, bet tas ir gandrīz € 2,000 dārgāka un rezultātu loģiski palielināt patēriņu. Turklāt tā ir mazāk efektīva nekā 1.2. Mēs bieži pamanīt, ka paātrinājums automašīna ir jāsamazina. Kalnu osta manu pasažieri ievērojuši, lielas lec starp izmaiņām ātruma. Tā ir faktiskā ātruma antiradar, tas būs ļoti grūti, ir naudas sods. Vadītāja takts ir normāli, vienkārši auto, man patika tas daudz vairāk nekā Dacia Sandero un Tata Indica GLX. Vadītāja ir pietiekami laba. Tā nav precīza un pedāļiem. Tā ir pieci ātrumi, attīstība, šķiet, ir pareizi, bet pa daļām slikti. Likt sestā būtu muļķība, jo dala ceļu ar ātrumu 120 km / h tas iet 3,300 RPM (aptuveni). Ar maigu slīpums būs grūti atbalstīt šo ritmu un pārvarēt 130-140 km / h vajadzībām pacietību. Apturēšanu, domājams, ir ērts, bet ne sporta uzvedību.
Bremzes ir pareizs potence, bet tās būtu jāuzlabo. In Freeway bremzēšanas, lai izvairītos no triecienu, neaplūkojot tik tālu, lai nospiež pedāli rūpīgi, es dzirdēju screeches ar riteņiem un bija trūkst ESP, bet tas neatbilst patiesībai. Īsumā, tas ir būtiski pilsētas auto. Es negribētu, lai segtu garās distancēs ar to, jo šajā gadījumā tas nav tik ērti. Aiziet no A uz B, nav nepieciešams vairāk. Izmaiņas ir lietojuši LLP. No rūpnīcas Aveo nāk ar īpašiem elementiem palielinātu izturību ilgtermiņa mechanics, ja tās ir pielāgotas darbam ar LLP. Transformation izdarīts pēc ražošanas gada daļu, BRC un Ferrosite ir pilnīgi likumīga. Tas maksā € 1,500 vairāk, bet ir subsīdijas, atcelt iepriekš minētās izmaksas. Ar LLP tas nav jāmaksā reģistrācijas nodoklis. Ir iespējams izplatīt gan ar degvielu, kā tos mainīt lidojuma laikā. Ar LLP patēriņš automašīna ir apmēram 7, 6 l/100 km, un degvielas attālums ir aptuveni 450-500 km. Laikā mana testa tas gāja 415 km bez ļoti efektīvu vadīšanu, kas ceļo ar pilsētas un kalnu ceļi. Tvertne nav kļuvis izmantotas pilnībā, ne tad, kad tas bija pilns 100%. Aveo 1.2 LLP gāja 1,200 km izmantojusi divas degvielas tvertnēs, bet, kad tas pārvietojas ar gāzi, tas ir daudz lielāka ekonomiskā, nekā dīzeļa dzinēju, un jaudas atšķirības stūres ir nenozīmīgi.
Manuprāt atšķirība pakalpojumu un takts ir tik smieklīgi, ka es ignorētas, un normālu šoferis nevar realizēt. LLP izmaksas litru mazāk nekā benzīns. Tas izklausās tāpat, virmo vienādi, pāriet praktiski vienādi, bet daudz mazāk naudas. Kad mēs jautājam degvielas mainīt tas nav darīts uzreiz, komisijas padome nolemj. Tas vienmēr sākas ar benzīnu, pēc pāris minūtēm (vasarā) tas darbojas jau ar LLP automātiski, ja agrāk mēs dzēst motoram šādā veidā. Ziemā es uzskatu, ka nepieciešama aptuveni 8 minūtes, lai to izdarītu. Dators aprēķina nobraukumu, vienmēr attiecas uz benzīnu. Man nav spēkā dīzeļdzinējs, kaut arī tas ir 60 ZS, lai atbalstītu ritmu. Protams, par benzīna dzinēja takts ir labāka un daudz ko citu videi draudzīgāku. Nav iespējams atkārtoti uzpildīt GLP jebkurā vietā, bet benzīns tiek pārdots katrā uzpildes stacijā. Garantija ir tas pats, trim gadiem vai 100,000 km. Kā Chevrolet izmantot ilgtermiņa LLP palielinās lietošanas laiku auto, tas nav domāt palielināt apdrošināšanas summas. Protams, pašreizējā Aveo var pielāgot darbam ar LLP, bet maksāt vairāk, € 1,800. Kas attiecas uz mani, kam ir iespēja izmantot auto gāzes dīzeļdzinējs šķiet pilnīgi nevajadzīgs šajā auto.
To be continued ...