Šim luksusa klases, četru sēdvietu auto nav pilnīgi nekādu izmešu apkārtējā vidē. Tam ir lithium-sulphur batrijas, uzbūve tam sastāv no dažādiem metāliem, šo mašīnu kontrolē ar pieskārieniem, balsi un roku žestiem, trīs dimensiju un ar projektora gaismu displejs, daļēji autonoma braukšana un attālums, ko var nobraukt ar piepildītu bāku ar degvielu, kas ir ar ūdeņraža elementiem ir 1000 km.
Audi Urban Concept (2011) Audi pilsētas konceptautomobilī ir 1+1 sēdvieta, kuru izvietojums ir viena aiz otras.
Tehniskajā ziņā tas neiekļaujas nevienā standarta kategorijā – Audi pilsētas konceptautomobilis apvieno sacīkšu automobiļa,
rodstera, atpūtas automobiļa un pilsētas automobiļa elementus vienā pilnīgi jaunā konceptautomobilī
. Audi pilsētas konceptautomobilis ir veidots uz iepriekšējo modeļa bāzes – tā izstrāde balstīta uz stingriem samazināta
svara konstrukcijas, efektivitātes un optimizēšanas principiem. Rezultāts ir spēkrats bez papildus svara,
kas koncentrējas uz sportisku un efektīvu darbību.
Audi pilsētas konceptautomobilim ir slaida siluets. Riteņi ir neatkarīgi no virsbūves, un tos ietverošās aizsargplāksnes rotā mirgojošas LED diožu svītriņas. Automobiļa tehniski koncentrētais izskats ar līnijām, kas tiecas uz priekšu, ir dinamisks un emocionāls – tas piešķir Audi dizaina valodai pilnīgi jaunu veidolu. Kabīnē ir vieta diviem cilvēkiem, sēdvietas izvietotas nedaudz zigzagā un sportiski zemā līmenī. Visas vadības ierīces un materiāli ir veidoti īpaši viegli, lai radītu unikālu, juteklīgu pievilcību. Autovadītājs var pielāgot stūri un pedāļus savam augumam. Jumts ir kustināms. Lai to atvērtu, tas jāpabīda uz aizmuguri, tādējādi iespējams iekļūt automobilī. Audi pilsētas konceptautomobilī iestrādātās tehnoloģijas pilnībā atspoguļo zīmola pārākumu, īpaši, ja runa ir par samazināta svara konstrukcijām. Kabīne veidota no pastiprinātas oglekļa šķiedras polimēra, kurā iebūvētas abu sēdekļu šasijas. Audi pilsētas konceptautomobilis ripo uz 21 collas diametra diskiem.
Auto ir 4,50 m garš, 1,97 m plats un 1,36 m augsts. Hečbekam ir kupejai līdzīga virsbūve un četras durvis, kas visas (!) veras uz augšu. Pakaļējās durvis vienlaicīgi izpilda aizmugures spārnu lomu, tādēļ atvērtā stāvoklī salons atklājas līdz pat aizmugures buferim. Priekšpusē dominē Ford trapecveidīgā radiatora redele un šaurie galvenie lukturi, bet aizmugure izceļas ar iespaidīgu difuzoru.
Mercedes-Benz B-Class E-CELL Plus Concept (2011) Mercedes-Benz Franfurtē notiekošajā auto izstādē prezentējusi savu B-klases elektro konceptauto E-Cell.
Jaunums aprīkots ar 100 kilovatu elektromotoru, kurš darbojas no litija-jonu baterijām un bez uzlādes tās ļauj auto nobraukt apmēram 100 kilometrus. Lai uzlādētu baterijas brauciena laikā, tiek izmantots trīscilindru benzīna motors ar darba tilpumu 1,0 litrs. Ar pilnu degvielas bāku maršruta garums sasniedz 600 kilometrus. Auto stāvvietā šo auto iespējams uzlādēt no sadzīves elektro rozetes. Ātrumu no nulles līdz simts kilometriem stundā elektromobilis sasniedz 11 sekunžu laikā. Maksimālais iespējamais ātrums ir 150 km/h.