Audi vs BMW16
11
3
Jau izsenis
dažādi autoražotāji savā starpā apmainās ar laipnībām uz reklāmas
stendiem. It sevišķi tas ir jūtams starp Audi un BMW.
Mēs atminamies šo reklāmu sēriju, kur sākotnēji BMW apsveica Audi ar Dienvidāfrikas gada auto titula iegūšanu, parakstoties kā
From the Winner of World Car of the Year 2006. Tam sekoja Audi apsveikums BMW šai sakarā, parakstoties kā
From the Winner of Six Consecutive Le Mans 24 Hour Races 200-2006.
Galu galā Subaru arī nolēma nestāvēt pie ratiem un apsveica Audi un BMW
ar uzvaru skaistumkonkursos. Piebilstot, ka apsveikums ir no 2006. gada
labākā dzinēja ražotājiem.
Nākamais dublis bija Maskavā.
Audi izvērsa reklāmas kampaņu, kurā lika uzsvaru uz to, ka beidzot ir
rusificējuši savas GPS navigācijas interfeisu un tagadiņās savu dzimto
pilsētu var apgūt dzimtajā valodā. BMW ilgi nelika gaidīt un ekspromtā
izveidoja kampaņu ar saukli
Kamēr citi tulkoja navigāciju, mēs esam radījuši labāko dzinēju pasaulē.
Tagad jaunākais hīts šai sakarā gan nav starp Audi un BMW, bet gan starp Audi un kādu ASV auto dīleri un ir redzams te. Uz Audi plakāta rakstīts
Tavs gājiens, BMW,
norādot uz to, ka viņi ir spēruši kārtējo soli un apsteiguši BMW ar
savu jauno A4. Uz ko vietējais BMW dīleris aši aši blakus uzlika
reklāmas plakātu ar sav kantori, BMW bildi un uzrakstu
Šahs un mats.